ایمیل صوتی واتس اپ

واتس اپ در آینده از ایمیل صوتی پشتیبانی خواهد کرد

بر اساس تازه ترین اطلاعات، به نظر می‌رسد که واتس اپ قصد دارد تا در  آینده ویژگی‌هایی نظیر ایمیل صوتی و پاسخ سریع را به اپلیکیشن خود بی افزاید. در حالی که امروزه ایمیل‌های صوتی جای خودشان را به پیام‌های متنی داده اند، به نظر اتخاذ چنین تصمیمی از سوی واتس اپ عجیب است.

ایمیل صوتی یکی از چیزهایی است که شما در طول روز زیاد با آن سر و کار دارید؟ واتس اپ خبرهای خوبی برای شما به همراه دارد.

روزگاری بود که پیام‌ رسان‌های صوتی به ازدیاد حالا نبودند و یکی از گزینه‌های پیش روی شما در هنگام عدم پاسخ دوستانتان فرستادن ایمیل صوتی بود تا آن‌ها پس از دریافت آن با شما در زمانی دیگر تماس بگیرند. اما امروزه با وجود انواع و اقسام پیام رسان های صوتی، تصویری و متنی به نظر می‌رسد که دیگر ایمیل صوتی آن چنان هم مقوله مهم و ضروری نیست.

ارسال و دریافت ایمیل صوتی در نسخه‌های آینده اپلیکیشن واتس اپ ممکن خواهد شد

ظاهراً واتس اپ قصد دارد کمی متفاوت‌تر از ما فکر کند.  بر اساس تازه ترین گزارش فون رادار، شواهدی به دست آمده است که نشان می دهد واتس اپ در حال اضافه کردن ویژگی ایمیل صوتی به اپلیکیشن پیام رسان خود است. با توجه به آن که این اپلیکیشن در حال حاضر از تماس‌های صوتی پشتیبانی می‌کند، وجود ویژگی ارسال و دریافت ایمیل صوتی می‌تواند چیز منطقی به حساب آید. هرچند که کاربر جهت گوش دادن به این پیام‌ها باید گوشی خودش را چک کند اما به هر حال پیام‌های متنی نیز نیازمند طی کردن چنین مراحلی بوده و چیز عجیبی نیست.

ایمیل صوتی واتس اپ

علاوه بر افزودن ویژگی ایمیل صوتی به نظر می‌رسد که واتس اپ قصد دارد تا یک سیستم پاسخ تماس یا همان “Call Back” را نیز به اپلیکیشن خود بی افزاید. انتظار می‌رود که چنین قابلیتی در قسمت نوتیفیکیشن‌های گوشی هوشمند شما قرار بگیرد تا بتوانید خیلی سریع به ایمیل صوتی دریافت شده خود پاسخ داده و یا مستقیماً با آن فرد تماس برقرار کنید. چنین قابلیتی اگر عملی شود دیگر شما جهت برقراری سریع تماس یا پاسخگویی نیازی به اجرای کامل اپلیکیشن نخواهید داشت.

← به نظر شما اضافه شدن چنین ویژگی به نسخه‌های آینده واتس اپ می‌تواند مفید واقع شود؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*