گوشی‌های سری X ال جی

گسترش گوشی‌های سری X ال جی ؛ منتظر X Suit، X Skin، X Classic و X Slim باشید

بخش موبایل کمپانی کره‌ای ال‌جی تاکنون سال پر کاری را سپری کرده است؛‌ از معرفی پرچم‌دار جدید خود، ال‌جی G5، گرفته تا لوازم جانبی Friends و سری محصولات میان‌رده X و K. حالا به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد با گسترش محصولات سری X خود، سهم بیشتری را در بازار تلفن‌های هوشمند را به خود اختصاص دهد و در آینده نزدیک می بایست منتظر مدل های جدید از گوشی‌های سری X ال جی باشیم.

ال‌جی قصد دارد با معرفی گوشی هایی نظیر X Suit، X Skin، X Classic و X Slim، محصولات این سری از تلفن‌‌های هوشمند خود را گسترش دهد. هفته گذشته برند این محصولات توسط ال‌جی در کشور کره ثبت شده است. بدین ترتیب مراسم رونمایی از این تلفن‌های هوشمند احتمالا در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

نام این محصولات جدید از پتانسیل بالای آن‌ها خبر می‌دهد، اما خبری از قطعات شرکت اینتل در تلفن‌های سری X نخواهد بود. با این حال از نام تلفن‌های جدید سری X می‌توان به تغییرات گسترده در طراحی، ابعاد و دیگر جنبه‌ها پی برد. اما این احتمال هم وجود دارد که اصلا خبری از تلفن‌های جدید نبوده و این نام‌ها مربوط به قطعات و لوازم جانبی جدید ال‌جی باشند.

گوشی‌های سری X ال جی در حال حاضر شامل دو محصول – ال‌جی X Screen و ال‌جی LG X Cam – می‌باشد. این دو تلفن ابتدا در مراسم MWC سال جاری معرفی شده و سپس به ترتیب وارد بازار‌ کره، اروپا، آمریکای لاتین و آسیا شدند. به نظر می‌رسد کمپانی ال‌جی هنوز تمایلی به عرضه این محصولات در بازار‌های آمریکای جنوبی ندارد. این تلفن‌های میان‌رده شامل قابلیت‌های کلیدی پرچمداران بزرگ ال‌جی هستند؛ صفحه ثانوی Ticker در LG V10 (تلفن هوشمند X Screen) و دوربین دوگانه به کار رفته در ال‌جی G5 (تلفن X Cam).

قابلیت‌های کلیدی پرچمداران در گوشی‌های سری X ال جی

به نظر ما ارائه برخی قابلیت‌های کلیدی پرچم‌داران بزرگ در محصولات میان‌رده و ارزان‌قیمت ایده بسیار متفاوت و جالبی است. شاید اگر شرکت‌های بزرگی همچون اپل، سامسونگ و اچ‌تی‌سی از این سیاست ال‌جی درس بگیرند، استقبال جهانی کاربران از بازار تلفن‌های هوشمند بیشتر از قبل شود. نظر شما در این باره چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*