استودیو آمازون

استودیو آمازون و سودای تولید محتوای واقعیت مجازی

ظاهرا آمازون قصد دارد تا به وسیله استودیو آمازون به تولید محتوای مخصوص واقعیت مجازی بپردازد. با توجه به آن که آن‌ها قبلاً نیز قصد خودشان در ارتباط با ساخت یک پلتفرم واحد جهت دنیای واقعیت مجازی شرح داده بودند، به نظر می‌رسد که به زودی شاهد انقلابی از سوی این کمپانی در پلتفرم تازه وارد خواهیم بود.

استودیو آمازون آماده ورود به دنیای واقعیت مجازی

کمپانی آمازون چند سالی است که به واسطه «استودیو آمازون» مشغول تولید محتوای اوریجینال است. این استودیو حتی تا به حال سازنده‌ی بسیاری از آثار ارزنده نیز بوده است که جوایز مختلفی را دریافت کرده اند. حال گزارشی جدید عنوان می‌کند که این شرکت قصد داردت تا حضور جدی تری را در دنیای واقعیت مجازی داشته و از طریق استودیو آمازون به تولید محتوای مخصوص واقعیت مجازی بپردازد.

در حال حاضر واقعیت مجازی به روند جدی بازار این روزها تبدیل شده است. در حال حاضر طیف گسترده‌ای از صاحبان هدست‌های قدرتمند واقعیت مجازی به دنبال یافتن محتوای واقعیت مجازی هستند و دوست دارند تا فیلم‌های بیشتری را مخصوص این هدست‌ها مشاهده کنند ولی هنوز هیچ استودیو سازنده‌ای به صورت جدی در این راه گام بر نداشته است.

البته هنوز اطلاعات زیادی در خصوص جاه طلبی‌های واقعیت مجازی استودیو آمازون به دست نیامده است اما به گفته آن‌ها، این استودیو در حال سپری کردن مراحل اولیه مذاکره با چند شرکت دیگر است و قصد ندارد تا رسمی شدن آن‌ها حرفی از نام آن‌ها به زبان نیاورد. بدیهی است که با توجه به افزایش محبوبیت روز افزون محتوای واقعیت مجازی، تلاش استودیو آمازون جهت تولید چنین محتوایی تعجب برانگیز نباشد. این کمپانی تصمیم گرفته با حمایت استودیو خود روح تازه‌ای را به این پلتفرم ببخشد.

هرچند تمامی این اطلاعات به معنای آن نیست که آمازون در پی تولید هدست‌های واقعیت مجازی با برند خود است، بلکه آن‌ها تصمیمی خواهند گرفت که می‌تواند محکم‌تر از عرضه یک هدست واقعیت مجازی به این پلتفرم خدمت کند.

چندی پیش نیز خبری منتشر شد که بر اساس آن اعلام شده بود کمپانی آمازون به دنبال تولید یک پلتفرم اختصاصی برای دنیای واقعیت مجازی است. به نظر می‌رسد که تولید محتوای واقعیت مجازی در کنار یک پلتفرم اختصاصی می‌تواند فاز جدیدی از دنیای اطلاعات اشتراکی مانند نت فلیکس، ولی این بار در واقعیت مجازی را به وجود آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*