مشخصات گوشی هواوی آنر 5C

مشخصات گوشی هواوی آنر 5C و تراشه Kirin 650 فاش شد

یکی از گوشی‌های هوشمند هواوی که به زودی و احتمالاً فردا رونمایی خواهد شد، گوشی هواوی آنر 5 سی (Huawei Honor 5C) است. به تازگی مشخصات این محصول بر روی وب‌سایت تنا قرار گرفته است. علاوه بر آن صبح امروز اطلاعاتی در خصوص تراشه تازه تولید Kirin 650 نیز انتشار یافته است که امکان دارد هواوی آنر 5C نخستین میزبان آن باشد.در ادامه با مشخصات گوشی هواوی آنر 5C و تراشه Kirin 650 همراه گجت نیوز باشید.

پس از رونمایی‌های چند وقت گذشته کمپانی هواوی، به نظر می‌رسد که این تولیدکننده چینی قصد دارد از یک هندست تازه وارد همراه با تراشه Kirin 650 رونمایی کند. بر اساس آخرین شایعات گوشی هواوی آنر 5C در تاریخ نهم اردیبهشت ماه رونمایی خواهد شد که از مهم‌ترین ویژگی‌های آن استفاده از یک تراشه تازه تولید به نام Kirin 650 است.

با توجه به آمار منتشر شده در وب‌سایت Geekbench، تراشه Kirin 650 حاوی یک پردازنده 8 هسته‌ای با سرعت 1.7 گیگاهرتز است. امتیاز تک هسته‌ای آن 881 و امتیاز دو هسته‌ای آن نیز 3781 ثبت شده است. این در حالی است که امتیاز تراشه مدیاتک پی 10 در شرایط دو هسته‌ای 3371 بوده است. به طور کامل تر این تراشه از یک هسته 8 هسته‌ای A53 (4 هسته 1.7 گیگاهرتزی و 4 هسته 2.0 گیگاهرتزی) بهره می‌برد و دارای معماری 16 نانومتری است. این تراشه همچنین شامل یک پردازنده گرافیکی Mali880MP2 بوده و از تکنولوژی ارتباطی LTE Cat.6 پشتیبانی می‌کند.

تراشه Kirin 650

در حالی که تا قبل از گوشی هوشمند هواوی پی 9 این کمپانی از تراشه Kirin 650 رونمایی نکرده است، به نظر می‌رسد که هواوی آنر 5C می‌تواند میزبان خوبی برای رونمایی از این تراشه باشد.

مشخصات گوشی هواوی آنر 5C

مشخصات گوشی هواوی آنر 5C

علاوه بر پردازنده Kirin 650 ، مشخصات گوشی هواوی آنر 5C نیز در لیست سازمان TENNA چین فاشده است.بر اساس اطلاعات تنا گوشی هوشمند هواوی آنر 5C به یک صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ دی، 2 گیگابایت ظرفیت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی وهمچنین اندروید مارشمالو مجهز خواهد بود.

این گوشی هوشمند همچنین دارای دو دوربین 8 و 13 مگاپیکسلی است که همراه با یک باتری 2,900 میلی‌آمپری و یک اسکنر اثر انگشت در قسمت پشتی در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و خاکستری قابل عرضه خواهد بود. به احتمال زیاد این محصول فردا به صورت رسمی توسط هواوی رونمایی شود. تازه ترین اخبار مربوط به این محصول را با ما دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*