فروش هدست واقعیت مجازی Htc vive

4 سال آینده فروش هدست واقعیت مجازی از گوشی‌های هوشمند پیشی خواهد گرفت

یکی از مدیران اجرایی کمپانی اچ تی سی معتقد است که فروش هدست واقعیت مجازی روز به روز در حال افزایش بوده و تا چهار سال آینده جایگاه بازار گوشی‌های هوشمند را از آن خود خواهد کرد. این در حالی است که از چشم انداز 30 ساله گوشی‌های هوشمند تنها 9 سال سپری شده است.

اچ تی سی به تازگی یک گوشی هوشمند بسیار خوب را عرضه کرده است اما اگر به سخن یکی از مدیران اجرایی آن اعتقاد داشته باشید، گوشی‌های هوشمند در حال خارج شدن از راه خود هستند.

وانگ تسونگ-چینگ مدیر اجرایی کمپانی اچ تی سی در چین در تازه ترین سخنان خود در هفته گذشته اعلام کرده بود که طی چهار سال آینده فروش دستگاه‌های واقعیت مجازی از گوشی‌های هوشمند پیشی خواهد گرفت.

این مدیر اجرایی چشم اندازی کم نور را برای گوشی‌های هوشمند می‌بیند. به عقیده وی گوشی‌های هوشمند در حال حاضر به اوج محبوبیت خود رسیده اند و این درحالی است که تنها 9 سال از انتشار نخستین آیفون گذشته است.

وانگ می‌گوید که فروش گوشی‌های هوشمند در حال حاضر رو به افول است و در مقایسه با چشم انداز 30 ساله‌ای که از گوشی‌های هوشمند نسبت به کامپیوترها دیده می‌شد، این محصول خیلی زودتر افول خودش را آغاز کرده است. به عقیده او چنین کاهش چرخه زندگی را باید پیدایش و فروش هدست واقعیت مجازی دانست که تا سال 2020 می توانند بزرگ‌ترین پلتفرم قابل فروش باشند.

این تعجب برانگیز نیست که مدیر اجرایی فروش هدست واقعیت مجازی یک شرکت در ارتباط با دنیای واقعیت مجازی سخن بگوید اما باید گفت که صحبت‌های وانگ نسبت به افول تجارت گوشی‌های هوشمند چندان هم از روی تعصب وی نیست.

اچ تی سی به فروش هدست واقعیت مجازی خود تکیه کرده است

کمپانی اچ تی سی پس از گذراندن یک سال فاجعه بار و پر ضرر به دنبال آن است تا جایگزینی برای صنعت گوشی‌ هوشمند خود جهت فعالیت پیدا کند. تا بدین لحظه گوشی هوشمند اچ تی سی 10 با استقبال خوبی همراه شده با وجود آن که شاید قیمت آن کمی زیاد است اما صرف نظر از آن که  اچ تی سی 10 در بازار چگونه عمل خواهد کرد، این کمپانی نشان داده که خیلی سریع تر از گذشته قصد دارد به پیشرفت صنعت واقعیت مجازی کمک کند.

HTC Vive نام هدست واقعیت مجازی این کمپانی تایوانی است که در کنار هدست‌هایی مانند اوکولوس ریفت و پلی استیشن VR قصد دارند تا تجربیات متفاوتی را به بازیکنان گوشی‌های هوشمند و کامپیوترها اهدا کنند.

به نظر شما اچ تی سی به دنبال محوری کردن هدست واقعیت مجازی HTC Vive به عنوان کسب و کار اصلی خود است؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*