رام MIUI 8 شیائومی

شیائومی 21 اردیبهشت از رام اختصاصی MIUI 8 و گوشی MAX رونمایی خواهد کرد

همان‌طور که می‌دانید کمپانی شیائومی برای گوشی‌های هوشمند خود یک رام اختصاصی به نام MIUI (تازه ترین آن MIUI 8) تولید کرده است. حال در تازه ترین اطلاعات به نظر می رسد که این کمپانی قصد دارد تا در تاریخ 21 اردیبهشت ماه در کنار محصولاتی همچون شیائومی مکس (Xiaomi Max)، از نسخه 8 این رام اختصاصی نیز رونمایی کند.

رونمایی از رام اختصاصی MIUI 8 همزمان با معرفی فبلت غول پیکر شیائومی خواهد بود

بیست و یکم اردیبهشت ماه روز خوبی برای طرفداران شیائومی خواهد بود. تا پیش از این شنیده بودیم که در این روز شیائومی قصد دارد از فبلت غول پیکر 6.4 اینچی خودش رونمایی کند. این تنها اتفاق 10 آوریل (21 اردیبهشت) نخواهد بود. شیائومی قصد دارد در این روز از چندین دستاورد دیگر نیز رونمایی کند. از مهم‌ترین آن‌ها باید به رام اختصاصی MIUI 8 اشاره کرد که رابط کاربری ساخته شده توسط شیائومی و بر مبنای اندروید 6.0 مارشمالو خواهد بود.

شیائومی در تالار گفتگوی مربوط به رام اختصاصی MIUI 8 گفته است:

از سال 2010 تا به حال که رام اختصاصی MIUI در حال تکامل است، این رابط میزبان بیش از 150 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان است. در تاریخ 10 مه ما قصد داریم از تازه ترین نسخه این رام MIUI 8 همراه با ویژگی‌هایی که همیشه شما می‌خواستید، طراحی جدید و جذاب‌تر از همیشه را به شما ارائه کنیم.

از دیگر محصول مهمی که در این روز شاهد رونمایی از آن خواهیم بود، دستبند Mi Band 2 خواهد بود که در یک ویدیو کنفرانس جدید بر روی مچ دست رئیس کمپانی شیائومی خود نمایی می‌کرد. از مهم‌ترین ویژگی این دستبند می‌توان به وجود یک صفحه نمایش بر روی آن اشاره کرد که تیکه‌ی گم شده‌ پازل نسل گذشته این دستبند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*