شارژر ایستاده Logi Base

با شارژر ایستاده Logi Base از آیپد پرو خود لذت ببرید

کمپانی لاجیتک اخیراً از شارژر ایستاده Logi Base مخصوص دو دستگاه آیپد پرو 9.7 و 12.9 اینچی رونمایی کرده است. این دستگاه 100 دلاری می‌تواند به‌وسیله کانکتور هوشمند تبلت شما را نگه داشته تا بتوانید علاوه بر شارژ کردن به‌سادگی از آن استفاده کنید.

کانکتور هوشمند اپل مدت زمان زیادی نیست که مخصوص صفحه کلید اپل در دسترس کاربران آیپد‌ها است. به‌تازگی کمپانی Logitech از یک شارژر ایستاده مخصوص آیپد پرو 9.7 و 12.9 اینچی رونمایی کرده است که به‌واسطه این کانکتور هوشمند قابل استفاده است.

شارژر ایستاده Logi Base

این شارژر ایستاده که Logi Base نام دارد با قیمت 100 دلار و از ماه جاری به فروش می‌رسد. هرچند که می‌توانید با پیش خرید این محصول، علاوه بر یک تخفیف 50 دلاری، آن را رایگان تحویل بگیرید. این محصول به‌واسطه جنس آلومینیومی که دارد کاملاً مقاوم و البته سنگین است. این شارژر ایستاده به‌واسطه یک پد ضد لغزش از آیپد شما نگهداری می‌کند و البته این امکان را خواهید داشت تا در کم‌ترین زمان ممکن تبلت خود را از آن جدا سازید.

وجود یک آهن‌ربا در کانکتور هوشمند باعث شده تا کاربران آیپد‌های تازه وارد اپل در استفاده از این محصولات احساس بهتری داشته باشند. تنها کافی است تا دستگاه خود را از طریق کانکتور هوشمند مگنتیک به شارژر ایستاده Logi Base متصل کنید تا این گجت علاوه بر شارژ، به‌خوبی از دستگاه شما نگهداری کند. در قسمت پشتی این شارژر نیز شاهد یک ورودی مادگی کابل لایتنینگ هستیم که از آن طریق به برق متصل می‌شود.

شارژر ایستاده Logi Base

تا پیش از این اپل به تولیدکنندگان لوازم جانبی شخص ثالث اجازه ساخت شارژرهای مخصوص کانکتور هوشمند آیپد پرو را نمی‌داد و این کمپانی‌ها تنها قادر به تولید کیبوردهایی با پشتیبانی از این درگاه بودند.

شارژر ایستاده Logi Base و پس رفت در مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل

کمپانی لاجیتک می‌گوید که شارژ کامل دستگاه شما همراه با شارژر ایستاده Logi Base بدون در حال اجرا بودن هر اپلیکیشنی نسبت به استفاده از شارژر معمولی با تأخیری 2 ساعته مواجه هستید. به‌طور دقیق‌تر با استفاده از این شارژر 12 واتی شما می‌توانید آیپد پرو 12.9 اینچی خود را در 7 ساعت و آیپد پرو 7.9 اینچی را نیز در حدود 5 ساعت به‌صورت کامل شارژ کنید.

شارژر ایستاده Logi Base

این دو کمپانی سال گذشته نیز همکاری را با یکدیگر داشتند که به تولید و عرضه یک کیبورد مشترک انجامید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*