شیائومی Max

شیائومی Max در دو نسخه مختلف عرضه خواهد شد(شایعه)

کمپانی شیائومی رسماً اعلام کرد که گوشی هوشمند شیائومی Max در 21 اردیبهشت ماه رونمایی خواهد شد. حال این شایعه به گوش می‌رسد که فبلت جدید غول چینی‌ فناوری در دو نسخه مختف که یکی از آن‌ها به تراشه اسنپدراگون 820 و دیگری به تراشه اسنپدراگون 650 مجهز است، عرضه خواهد شد.

کمپانی چینی شیائومی طی سال گذشته از تعدادی دستگاه جدید خود رونمایی کرده است که از مهم‌ترین آن‌ها باید به پرچم‌دار گوشی‌های هوشمند شیائومی مدل می 5 اشاره کرد. حالا این کمپانی خودش را آماده می‌کند تا از چند تکنولوژی سخت افزاری و نرم افزاری جدید دیگر طی هفته‌های آینده رونمایی کند. روز گذشته مدیرعامل این کمپانی برای طرفداران تصاویری از شیائومی Max و دستبند می بند 2 را منتشر کرده است که این دو محصول همراه با رابط کاربری جدید MIUI 8 شیائومی دهم ماه مه معادل 21 اردیبهشت ماه در معرفی خواهند شد.

شیائومی Max یکی از قطعاتی است که اخیراً حواشی و شایعه‌های دنبال رو آن زیاد هستند. به تازگی پنلوی این گوشی را دیده ایم و سپس تصویری از آن منتشر شد که در جیب یک شلوار بود و تنها دوربین جلو آن مشخص بود.

این گوشی هوشمند هنوز به خوبی توسط اپلیکیشن‌های بنچمارک گیری محک نخورده است اما اطلاعات تازه انتشار یافته مربوط به این گوشی هوشمند می‌تواند جالب باشد. بر اساس این گزارش‌ها شیائومی Max در دو مدل عرضه خواهد شد که یکی از آن‌ها به یک تراشه اسنپدراگون 820 همراه با پردازنده 64 بیتی چهار هسته‌ای مجهز خواهد بود. با توجه به آخرین اطلاعات این هندست دارای بدنه‌ای تمام فلزی است که از یک اسکنر اثر انگشت Ultrasonic کمپانی کوالکام و همچنین صفحه نمایشی حساس به فشار بهره می‌برد. هرچند که هیچ یک از این اطلاعات تا به حال توسط خود شیائومی تأیید یا تکذیب نشده اند. بر اساس نظرسنجی وب‌سایت شیائومی نام قطعی این محصول را باید شیائومی Max بدانیم اما این امکان هم‌چنان وجود دارد که مدل دیگری از این محصول را به نام «شیائومی Big» نیز ببینیم.

تا بدین لحظه دو مدل از شیائومی مکس ( Xiaomi Max ) دیده شده است که یکی از آن‌ها به یک تراشه اسنپدراگون 820 مجهز بوده و دیگری از تراشه میان‌رده اسنپدراگون 650 بهره می‌برد. مدل استاندارد این محصول به دو گیگابایت رم، صفحه نمایش 6.4 اینچی فول اچ دی، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دو دوربین 16 و 5 مگاپیکسلی و همچنین اندروید مارشمالو مجهز خواهد بود. علاوه بر آن رابط کاربری تازه وارد MIUI 8 نیز می‌تواند برای نخستین بار توسط این گوشی هوشمند در تاریخ 21 اردیبهشت ماه رونمایی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*