شرکت LeEco قصد دارد در سال جاری 15 میلیون گوشی هوشمند به فروش برساند

در شرایطی که بازار گوشی‌های هوشمند را تولیدکنندگان چینی در اختیار گرفته‌اند، شرکت LeEco قصد دارد تولید و فروش محصولات خود را گسترده‌تر کند. در تازه‌ترین گفتگوها مدیران ارشد این کمپانی خبر از برنامه‌ریزی جهت فروش 15 میلیون گوشی هوشمند را رسماً اعلام کرده‌اند.

شرکت LeEco (یا همان LeTV سابق) طی چند روز گذشته از چندین محصول جدید خود رونمایی کرده است. این کمپانی چینی در یک رویداد خبری از سه گوشی هوشمند، یک تلویزیون هوشمند، یک هدست واقعیت مجازی و نمونه‌ی اولیه‌ای از یک ماشین الکتریکی ساخت خود را در معرض دید همگان قرار داد.

از موفق‌ترین محصولات این کمپانی باید به گوشی‌های هوشمند Le 2، Le 2 Pro و Le Max 2 اشاره کرد که راه پیشرفت شرکت LeEco را هموار کرده‌اند. این سه گوشی هوشمند بسیار مناسب هستند و از مشخصات قابل قبولی برخوردارند. روی صحبت ما با دو مدل گوشی Le 2 Pro و Le Max 2 است که پرچم‌داران تلفن‌های هوشمند و فبلت‌های شرکت LeEco لقب گرفته‌اند.

البته این تولید کننده چینی زمان طولانی نیست که در صنعت گوشی‌های هوشمند مشغول به فعالیت است. این شرکت بهار سال گذشته سه مدل گوشی هوشمند را معرفی کرد که در واقع استارت کار آن‌ها در صنعت گوشی‌های هوشمند نیز از همان‌جا زده شد. حالا دیگر آن‌ها در سطح جهان شناخته می‌شوند و محبوبیت زیادی را در کشور خودشان کسب کرده‌اند.

شرکت LeEco موفق شد در عرض 7 ماه پس از عرضه نخستین گوشی‌های هوشمند خود 4 میلیون دستگاه از آن‌ها را به فروش برساند. قضیه وقتی جذاب می‌شود که بدانید در واقع برنامه‌ریزی‌های این شرکت فروش 3 میلیون محصول طی یک سال بوده است و آن‌ها جمعاً طی 1 سال موفق به فروش 10 میلیون دستگاه شده‌اند. حال آن‌ها به فکر توسعه کسب و کار خود هستند. مدیران عالی رتبه این تولیدکننده‌ نوپای چینی برنامه‌ی خودشان را برای سال جاری فروش 15 میلیون دستگاه گوشی هوشمند اعلام کرده‌اند. قضاوت در مورد محقق کردن این امر کمی دشوار است اما می‌توان حدس زد که آن‌ها بتوانند چنین فروشی را به نام خود ثبت کنند.

لازم به ذکر است که دستگاه‌های LeEco در حال حاضر بازار محدودی دارد. آن‌ها تا به حال پا را از بازار چین فراتر نگذاشته بودند ولی حالا در اندیشه‌ی ورود به بازار ایالات‌متحده و سایر بازارهای بزرگ دنیا هستند.

در حال حاضر انتظار می‌رود که از فروش سه گوشی هوشمند Le 2، Le 2 Pro و Le Max 2 این شرکت سود خوبی را به جیب بزند. قدرتمندترین محصول این کمپانی Le Max 2 بوده که به تراشه اسنپدراگون 820، دوربین 21 مگاپیکسل و 6 گیگابایت رم مجهز است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*