ساعت هوشمند Gear S3

آیا ساعت هوشمند Gear S3 در شهریورماه رونمایی خواهد شد؟

بعد موفقیت نسبی که ساعت هوشمند Gear S2 داشت انتظار اینکه شاهد عرضه‌ی جانشینی برای این گجت پوشیدنی شیک و جوان‌پسند باشیم قوت گرفت. حال به نظر می‌رسد که تنها چند ماه به معرفی نسل جدیدی از این ساعت یعنی ساعت هوشمند Gear S3 باقی مانده است.

پس از معرفی نسل جدید سری گوشی‌های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج حال نوبت رسیده به ساعت هوشمند این کمپانی تا شاهد یک جانشین برای آن باشیم. همان‌طور که می‌دانید تنها چند ماه به نمایشگاه IFA 2016 مانده و به نظر می‌رسد که یکی از محصولاتی که در این رویداد مشاهده خواهیم کرد ساعت هوشمند Gear S3 است.

IFA 2016 رویداد مهمی در زمینه تکنولوژی است که از 2 الی 7 سپتامبر در برلین برگزار می‌شود. نکته‌ی جالبی که در مورد ساعت هوشمند Gear S3 وجود دارد آمدن نام یک کمپانی محبوب سوئیسی به نام de Grisogono در کنار سامسونگ است که به نظر می‌رسد این کمپانی سازنده ساعت و جواهرات زینتی با سامسونگ می‌خواهد در ساخت نمونه‌ی لوکس ساعت هوشمند Gear S3 همکاری داشته باشد.

کمپانی سوئیسی در ساخت نمونه‌ی لوکسی از ساعت هوشمند Gear S2 با سامسونگ همکاری کرد و به نظر می‌رسد در ساخت نمونه‌ی لوکس نسل جدید این ساعت همکاری دیگری با کمپانی کره‌ای خواهد داشت. طبق شایعات، مدل لوکس این ساعت در رویداد Baselworld 2017 رونمایی خواهد شد. این رویداد که در ماه مارس برگزار می‌گردد در زمینه ساعت و همچنین زیورآلات و انتظار می‌رود مدل لوکس ساعت هوشمند Gear S3 در این رویداد بدرخشد.

به نظر می‌رسد پس از رونمایی ساعت هوشمند Gear S3 در شهریورماه شاهد عرضه‌ی این گجت پوشیدنی در فصل پاییز باشیم و مدل لوکس آن نیز در سال 2017 عرضه خواهد شد. کمپانی سوئیسی از زمان عرضه مدل لوکس گیر اس 2 توانست ماهانه 100 عدد از این ساعت هوشمند را عرضه کند. این ساعت‌ها هر کدام به 100 قطعه الماس سیاه و سفید مزین شده و با بدنه‌ای از طلا و بندی از چرم کوسه به قیمت 15,000 دلار به فروش می‌رسیدند.

در حال حاضر تنها رقیب جدی این گجت پوشیدنی ساعت اپل است و باید دید در نسل بعدی ساعت‌های هوشمند کدام‌یک از این دو کمپانی می‌تواند موفق‌تر عمل کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*