گوشی VAIO Phone Biz

گوشی VAIO Phone Biz مبتنی بر ویندوز 10 عرضه شد

بی‌شک همه‌ی شما VIAO را با لپ‌تاپ‌های ساخت این کمپانی ژاپنی می‌شناسید. هرچند این کمپانی بعد از دوران باشکوهی که در زمینه ساخت لپ‌تاپ داشته به دنبال یک ماجراجویی جدید است و به‌تازگی شروع به ساخت گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 زده است. گوشی VAIO Phone Biz نیز یکی از محصولات کمپانی ژاپنی است که به تازگی روانه‌ی بازار شده است.

گوشی VAIO Phone Biz در حال حاضر تنها در ژاپن عرضه می‌شود اما آنچه توجه ما را به سمت این گوشی جلب کرده است استفاده از سیستم عامل ویندوز 10 به‌جای اندروید و نام این گوشی است که هدف از تولید آن را برای صاحبان مشاغل تجاری مشخص کرده است.

در صورتی که اطلاعاتی ندارید باید بگویم که کمپانی‌ها برای کارکنان خود تلفن‌های همراهی تهیه می‌کنند تا با آن‌ها در تماس باشند. گوشی VAIO Phone Biz نیز با سیستم عامل ویندوز 10 که برای کارهای مدیریتی مناسب است هدف و  جایگاه خود در بازار را مشخص کرده است.

محصول کمپانی دوست داشتنی دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی بوده و از ماه گذشته نیز پیش فروش آن آغاز شد. گوشی VAIO Phone Biz در وب سایت رسمی این کمپانی به قیمت 59,184 ین در حدود 535 دلار برای فروش قرار داده شده است. در حال حاضر متاسفانه برنامه‌ای برای عرضه این گوشی در خارج از مرزهای ژاپن در نظر گرفته نشده و احتمالا باید ابتدا منتظر نتیجه بازخورد این گوشی در بازار ژاپن باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*