5 قابلیت گلکسی اس 7 و اس 7 اج

5 قابلیت گلکسی اس 7 و اس 7 اج که می‌تواند هرکسی را جذب خودش کند

شاید برای خیلی‌ها سوال باشد که محبوبیت پرچم‌داران جدید سامسونگ درچیست؟ در این مقاله به بررسی 5 قابلیت گلکسی اس 7 و اس 7 اج خواهیم پرداخت تا نقاط تمایز آن‌ها را با سایرگوشی‌های هوشمند به خوبی درک کنید.

گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ در حال حاضر بر روی کاغذ بهترین گوشی‌های هوشمند سال 2016 میلادی هستند و پس از آیفون‌های اپل می‌توان آن‌ها را جذاب ترین محصولات بازار گوشی‌های هوشمند دانست. اما دلیل اصلی این جذابی چه می‌تواند باشد؟ چه چیزی موجب شده تا این محصولات نسبت به نسل گذشته خودشان عملکد بهتری را داشته باشند؟ در این مقاله قصد داریم تا به بررسی 5 قابلیت گلکسی اس 7 و اس 7 بپردازیم که می‌توانند این دو گوشی هوشمند را سایر محصولات متمایز سازند.

5 قابلیت گلکسی اس 7 و اس 7 اج

یک گوشی در دو سایز

5 قابلیت گلکسی اس 7 و اس 7 اج

یکی از سوالاتی که ما همیشه در ذهن خود با آن درگیریم آن است که ” این گوشی هوشمند جدید را بخرم یا صبر کنم فبلت‌هایی که در سال جاری عرضه می‌شوند را تهیه کنم؟”

خوشبختانه سامسونگ پرچم‌داران خودش را در دو سایز متفاوت عرضه کرده است. بر خلاف اچ تی سی و ال جی که پرچم‌داران آن‌ها مطابق نسل‌های گذشته هستند، سامسونگ از گلکسی اس 7 و اس 7 اج با دو سایز متفاوت 5 اینچی صفحه فلت و 5.5 اینچی صفحه منحنی همراه با باتری قدرتمند‌تر رونمایی کرد. یاتری این محصول چیزی حدود 600 میلی‌آمپر از گلکسی اس 7 بیشتر است که می‌تواند تفاوت بسیار زیادی را در تجربیات شما به وجود آورد.

هرچند که بسیاری از افراد معتقد هستند سامسونگ در این رویه از محصولات اپل پیروی می‌کند، اما باید به این موضوع اشاره کرد که خود اپل هم از دیگر کمپانی‌ها چنین استراتژی را تقلید کرده است.

البته سامسونگ برای کسانی که با این صفحه نمایش 5.5 اینچی نیز راضی نمی‌شوند راهی اندیشیده و گلکسی نوت 6 را در سال جاری عرضه خواهد کرد.

سیستم پرداخت سامسونگ پی

5 قابلیت گلکسی اس 7 و اس 7 اج

معمولاً از این سرویس استفاده نمی‌کنیم و شاید در کشور ما چنین ویژگی پشتیبانی نشود، اما همیشه شرایط آن گونه که هست جلو نمی‌رود و با پیشرفت‌هایی همراه خواهد بود. خیلی جذاب است که دیگر شما نیازی به کارت اعتباری نداشته باشید و با گوشی هوشمند خود تمامی کار‌ها را بدون هرگونه کار پیچیده‌ای انجام دهید.

با توجه به گستردگی این سرویس در سراسر دنیا، می‌توان انتظار داشت که بانک‌های ایرانی نیز در آینده از این ویژگی پشتیبانی به عمل آورند.

سیستم پرداخت سامسونگ پی یک قابلیت گلکسی اس 7 و اس 7 اج است که شما می‌توانید توسط این دو گوشی هوشمند و از طریق کیت‌های NFC از این ویژگی برخوردار شوید.

صفحه نمایش

5 قابلیت گلکسی اس 7 و اس 7 اج

سامسونگ را باید بزرگترین و بهترین تولیدکننده پنل‌های صفحه نمایش مخصوص گوشی هوشمند دانست. پنل صفحه نمایش Super AMOLED این کمپانی با درک بالایی که از رنگ مشکی دارد، می‌تواند بهترین گزینه برای تماشای فیلم، تلویزیون و همچنین بازی باشد. دو پرچم‌دار تازه وارد سامسونگ نیز از چنین پنلی بهره می‌برند و به کاربران بهترین تجربه کیفیت و زوایای دید را هدیه می‌دهند. این دو محصول در کنار آن که بهترین عمر باتری را در بین پرچم‌داران سال 2016 دارا هستند، صفحه نمایشی با رزولوشن 2K را نیز ارائه می‌دهند.

از مهم‌ترین قابلیت گلکسی اس 7 و اس 7 سامسونگ باید به تنظیمات حرفه‌ای صفحه نمایش اشاره کرد. شما می‌توانید از بین تنظیمات آماده basic، AMOLED photo، AMOLED cinema و adaptive display استفاده کنید تا بهترین تجربه را در استفاده از صفحه نمایش این محصول داشته باشید.

حالت adaptive display که به عنوان مود پیشفرض بر روی دستگاه شما اعمال شده است، کنتراست صفحه نمایش شما را نسبت به استفاده اپلیکیشن‌های مختلف و موقعیت‌هایی که در آن‌ها هستید مانند اپلیکیشم دوربین به صورت خوکار تنظیم می‌کند.

اما حالت basic mode بدون اعمال هرگونه تغییرات بر روی تصاویر و اغراق رنگ‌ها، سعی می‌کند نزدیک ترین رنگ را نسبت به تصویر واقعی به شما نشان دهد.

دوربین فوق العاده سریع

5 قابلیت گلکسی اس 7 و اس 7 اج

شاید می‌تواد سرعت بالای دوربین را مهم‌ترین قابلیت مهم گلکسی اس 7 و اس 7 اج برشمرد. چرا که چنین ویژگی موجب از دست ندادن سوژه‌های جالب توسط شما خواهد شد. این سرعت تنها در شات زدن خلاصه نمی‌شود و شما در اجرای اپلیکیشن دوربین نیز با سرعت زیادی روبه رو خواهید بود و درواقع بالاترین سرعت اجرای اپلیکیشن دوربین را باید به خانواده گلکسی اس 7 سامسونگ نسبت دهیم.

این دوربین همچنین قادر است تا تصاویری با مود HDR ثبت کند. قابلیتی که در اکثر گوشی‌های هوشمند امروزی یافت می‌شود، اما می‌توان با کنار هم گذاشتن تصاویر گرفته شده توسط این گوشی هوشمند در کنار سایر گوشی‌ها قدرت بالای این قابلیت گلکسی اس 7 را به وضوح مشاهده کرد. گرفتن تصاویر در این مود بدون هیچگونه کاهش سرعتی انجام شده و بدون هیچگونه تأخیری عمل خواهد کرد.

عمر باتری فوق العاده

5 قابلیت گلکسی اس 7 و اس 7 اج

دو پرچم‌دار جدید کمپانی سامسونگ در دو نسخه مختلف عرضه می‌شوند. یکی از آن‌ها که مختص بازار ایالات متحده است با تراشه‌ای از کمپانی کوالکام و دیگری تراشه ی اگزینوس اختصاصی سامسونگ را در خود می‌بیند که نسخه بین المللی این محصول است.

گلکسی اس 7 و اس 7 اج به راحتی می توانند ساعت‌ها گوشی شما را روشن نگه دارند گه نسبت به سایز صفحه نمایش آن‌ها می‌تواند چنین چیزی برای هر محصول دیجیتالی یک موهبت باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. وااااایییی خدایا من چقد مجذوب این امکانات شدم پاشم برم بخرم :))))))))))

  2. من عاشقش شدم خخخ.هر شرکتی روی پرچم دارش چیز های مخصوص یا امکانات و اپلیکیشن ها مخصوص میزاره .شیائومی بدنه زد خش میزنه،ال جی باتری قابل تعویض میزاره ،یولفون صفحه نمایش بدونه هاشیه میزنه ، و…
    میتونستید بگید میکرو اس ادی هم میخوره.
    بنظر من شما یجور تبلیغ کردید.

  3. سامسوتگ از اپل تقلید کرده؟
    اولین فبلت رو سامسونگ زد(نوت ۱)که اون موقع اپل مسخرش میکرد !!!!!
    حالا کی تقلید کرده؟???