فروش رسمی موبایل ال‌جی G5

فروش رسمی موبایل ال‌جی G5 از ۱۱ اردیبهشت آغاز می‌گردد

گوشی هوشمند جدید شرکت ال‌جی یعنی G5 مطمئنا یکی از بهترین اسمارت‌ فون‌های بازار جهانی است. این موبایل هوشمند که در شانزدهمین دوره کنگره جهانی موبایل رونمایی شد به‌زودی به طور رسمی وارد بازار کشور ایران خواهد شد. حال قصد داریم نگاهی به زمان معرفی رسمی این گوشی در کشور ایران داشته باشیم. گزارشگر گجت نیوز برای گرفتن اطلاعات بیشتر به یکی از دفاتر شرکت ال‌جی در شهر تهران مراجعه کرده است و اطلاعاتی مهم برای شما از زمان فروش رسمی موبایل ال‌جی G5 و اطلاعات پیرامون آن دارد.

شرکت ال‌جی با تولید گوشی هوشمند ال‌جی جی5 قطعا به جایگاه اصلی خود در بین بهترین شرکت‌های ساخت موبایل رسیده است. پیش فروش این تلفن هوشمند ماژولار و قدرتمند از اوایل فروردین ماه توسط وب سایت رسمی شرکت‌ ال‌جی در ایران به‌صورت آنلاین آغاز شد. این پیش خرید با جوایزی ویژه برای افراد ثبت نام کننده همراه بود تا خریدارانی که قصد دارند این اسمارت فون را خریداری کنند در فرصتی ویژه به خرید خود بپردازند.

ال-جی-جی-5-26

دفتر‌ ال‌جی در ایران در روز 10 اردیبهشت یعنی جمعه هفته جاری به رونمایی رسمی از LG G5 طی یک مراسم در کشور ایران خواهد پرداخت و فروش رسمی موبایل ال‌جی G5 از 11 اردیبهشت یعنی شنبه هفته آینده در نمایندگی‌های معتبر شرکت ال‌جی آغاز می‌شود و خریداران می‌توانند این موبایل هوشمند را خریداری نمایند البته دیگر پکیج هدیه به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد.

قیمت موبایل هوشمند ال‌جی G5 در پیش خرید آنلاین توسط دفتر شرکت ال‌جی در ایران 2 میلیون 100 تا 2 میلیون 250 هزار تومان اعلام شد اما این تلفن هوشمند در عرضه رسمی از 11 اردیبهشت ماه حدودا دارای قیمت 2 میلیون و 200 هزار تومان خواهد بود که برای ورود اولیه به بازار ایران قیمت مناسبی است.لازم به ذکر است موبایل‌های ال‌جی جی 4 و جی 3 در مهر و موم‌های گذشته با قیمت مشابه ال‌جی G5 به کشور ایران وارد شده و بفروش رسیدند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ال جی جی 5 پردازنده متوسطی دارد!!!!?? به نظر شما پردازنده اسنپ دراگون 820 و 4 گیگابایت رم روی این گوشی ضعیف است؟؟؟؟

    • سلام قاعدتا این موبایل یکی از بهترین ها است چرا که از بسیاری از لحاظ ار گلکسی اس 7 سامسونگ برتری دارد به همین دلیل باید لقب قدرتمندترین موبایل بازار گوشی های هوشمند در ایران را به ال‌جی G5 داد