گوشی هوشمند N4 به زودی معرفی می‌شود

گوشی هوشمند N4 به زودی معرفی می‌شود

کمپانی چیهو 360 که در زمینه‌ی تولید نرم‌افزارهای امنیتی فعال است، بیش از یک سال است که وارد صنعت گوشی‌های هوشمند شده است. گوشی هوشمند N4 محصول بعدی این شرکت خواهد بود. به‌تازگی اطلاعات جدیدی از این گوشی منتشر شده است.

چند روز پیش آقای Zhou Hongyi مدیرعامل شرکت چیهو 360 با انتشار پستی در وب‌سایت Weibo (توییتر چینی) خبر داد که گوشی بعدی این شرکت دارای پردازنده‌ی Helio X20 خواهد بود. حال پس از گذشت دو هفته، آقای Hongyi با انتشار پستی دیگر از کاربران Weibo سؤال پرسید که آیا آن‌ها علاقه‌ای به خرید گوشی بعدی این شرکت دارند.

گوشی هوشمند N4 به زودی معرفی می‌شود

در همین زمان این کمپانی تیزری منتشر کرد که در زیر آن نوشته‌شده بود

روز دوشنبه منتظر ما باشید.

این پیام یا به این معنی است که این گوشی در روز دوشنبه معرفی می‌شود یا اینکه در روز دوشنبه اطلاعات بیشتری از این گوشی و مشخصات آن منتشر خواهد شد.

گوشی هوشمند N4 به زودی معرفی می‌شود

در پستی که آقای Hongyi در وب‌سایت Weibo قرار داد عکس یک مکعب روبیک قرار داشت که در یک‌طرف آن اعدادی نوشته‌شده بود. مشخص نیست که این اعداد چه معنی خاصی می‌توانند داشته باشند. برخی از کاربران اعتقاد داشتند که این اعداد مربوط به مشخصات گوشی هوشمند N4 است. برخی گفتند که تنها یک نمونه از گوشی هوشمند N4 را نخواهیم دید، بلکه باید منتظر چند گوشی در سری N4 باشیم. چند کاربر نیز معتقد بودند این اعداد موقعیت جغرافیای محلی است که این گوشی معرفی خواهد شد.

تقریباً درزمانی مشابه، رندری از این گوشی پخش شد که نشان می‌دهد که این گوشی یک بدنه‌ی منحنی شکل دارد که محل دوربین آن کمی بیرون زده است. به نظر می‌رسد این کمپانی با این کار قصد دارد به‌طور غیرمستقیم به ما بگوید که دوربین این گوشی بسیار خاص و عالی خواهد بود. با تائید پردازنده‌ی Helio X20 می‌توان انتظار داشت که این گوشی با 6 گیگابایت رم (RAM) عرضه خواهد شد.

گوشی هوشمند N4 به زودی معرفی می‌شود

تا روز دوشنبه شایعات بسیاری پیرامون این گوشی قرار خواهد گرفت. باید تا روز دوشنبه منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری از گوشی هوشمند N4 منتشر شود.

کمپانی‌های چینی عادت دارند که گوشی‌های با مشخصات بسیار خوب را در قیمتی بسیار رقابتی به فروش برسانند. گوشی قبلی این کمپانی باوجود مشخصات بسیار خوب تنها 149 دلار قیمت داشت و با این قیمت رقابتی اشخاص زیادی را به خرید خود جلب کرد. درو از انتظار نیست که گوشی بعدی این کمپانی نیز با قیمتی مقرون‌به‌صرفه به بازار عرضه شود.

نظر شما در خصوص اعداد موجود در مکعب روبیک چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*