گوشی ایسر Liquid Zest Plus

گوشی ایسر Liquid Zest Plus معرفی شد

گوشی ایسر Liquid Zest Plus رسما در جریان رویدادی در شهر نیویورک آمریکا، معرفی شد.مطمئنا کمپانی ایسر (Acer ) در میان تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند یک بازیگر اصلی به حساب نمی‌آید. اما این کمپانی سعی کرده تا توجه طرفداران گوشی‌های هوشمند میان رده‌ی اندرویدی را روز به روز بیشتر جلب کند.

گوشی ایسر Liquid Zest Plus ، یک محصول میان رده است که با قیمتی در حدود 250 دلار به بازار عرضه خواهد شد. قیمتی که به عقیده بسیاری از کارشناسان نمی‌تواند ایسر را در بازار گوشی‌های میان رده، قدرتمند نشان دهد.

با نگاهی به مشخصات Acer Liquid Zest Plus می‌توان گفت که با گوشی خوبی سروکار خواهیم داشت. این دستگاه دارای نمایشگر لمسی 5.5 اینچی با کیفیت تصویری اچ دی (720p) است.

یکی از چیزهایی که ایسر در طول برگزاری این رویداد بر روی آن تاکید داشت، وجود دوربینی 13 مگاپیکسلی با فوکوس سه‌گانه در پشت گوشی Liquid Zest Plus بود؛ قابلیت فوکوس سه‌گانه درواقع به معنی آن است که، این گوشی تمام انواع فوکوس خودکار رایج این روزها؛ لیزر، کنتراست و تشخیص فاز را در بر خواهد داشت.

گوشی ایسر Liquid Zest Plus از یک پردازنده چهار هسته ای MT6735 مدیاتک با سرعت کلاک 1.3 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-T720 قدرت می‌گیرد. این دستگاه 2 گیگابایت رم داشته و 16 گیگابایت حافظه داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی تا 128 گیگابایت قابل ارتقا است. در کنار دوربین 13 مگاپیکسلی قرار گرفته در پشت آن، این دستگاه اندرویدی میان رده به دوربینی 5 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و ویدئو چت در جلو نیز مجهز شده است. یکی دیگر از نقاط قوت گوشی Liquid Zest Plus وجود باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی در آن است که هنوز زمان مفید ارائه شده بواسطه این باتری توسط کمپانی ایسر مشخص نشده است. در هر صورت، وجود چنین باتری عظیمی (حداقل بر روی کاغذ) باید زمان مناسبی برای عملکرد این گوشی، در اختیار کاربر قرار دهد.

متاسفانه هنوز به‌ طور دقیق مشخص نشده است که قیمت این گوشی برای عرضه در بازار های اروپایی و آسیایی چقدر خواهد بود یا چه زمانی برای رسیدن به این بازارها بارگیری خواهد شد. ایسر احتمالا این دستگاه را از طریق فروشگاه های خرده فروشی آنلاین، در سراسر ایالات متحده به فروش خواهد رساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*