ویوو بوک ایسوس E403SA

ویوو بوک ایسوس با 14 ساعت عمر باتری معرفی شد

کمپانی ایسوس روز گذشته از یک نوت بوک جدید رونمایی کرد. ویوو بوک ایسوس E403SA دارای یک صفحه نمایشی 14 اینچی و ضخامتی بسیار کم است. این محصول با توجه به وزن و طراحی ایده آل صفحه کلید خود گزینه‌ای عالی برای نویسندگان به حساب می‌آید.

یک نوت بوک بسیار سبک با ضخامتی کم که با یک عمر باتری بسیار زیاد همراه شده است، می‌تواند گزینه خوبی برای انجام کارهای روزمره شما باشد. اما همواره محصولات سبک و باریکی که تا به حال عرضه شده‌اند به دلیل فضای ناکافی از ظرفیت باتری کمی نیز برخوردار بوده‌اند. حالا ایسوس می‌خواهد معادلات این محصولات را به سمت خود برگرداند. ویوو بوک ایسوس E403SA دستگاه تازه معرفی شده این کمپانی است که با ضخامت بسیار کم 17.9 میلی‌متر و وزن تنها 1.5 کیلوگرم چشم نوازی می‌کند.

ویوو بوک ایسوس E403SA همراه با طراحی باریک و سبکی که دارد، بر خلاف تمامی رقبایش عمر باتری بسیار زیاد 14 ساعته را ارائه می‌دهد. کمپانی ایسوس برای حفظ راحتی کاربرانش از تکنولوژی IceCool بهره برده است تا حفظ درجه حرارت سطح این محصول را بین 28 تا 35 درجه سانتی گراد نگاه دارد. این درجه با توجه به پایین‌تر بودن از درجه حرارت بدن می‌تواند تجربه بسیار خوبی را به کاربران القا کند.

ویوو بوک ایسوس E403SA

ایسوس می‌گوید که برای ترک پد لمسی ویوو بوک ایسوس E403SA دقیقاً از همان تکنولوژی استفاده کرده که در صفحه نمایش لمسی گوشی‌های هوشمند خود بهره برده است. به همین جهت این ترک پد قابلیت‌های جالبی را مانند پشتیبانی از ژستورهای حرکتی و سوایپ بین اپلیکیشن‌ها در خود می‌بیند.

کیبورد این نوت بوک دارای سایز کامل بوده و با طراحی خوب خود می‌تواند گزینه خوبی برای نویسندگان باشد.

ویوو بوک ایسوس E403SA

ویوو بوک ایسوس E403SA به یک صفحه 14 اینچی اچ دی با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل و پردازنده 4 هسته‌ای بهره می‌برد که البته دارای طراحی بدون وجود فن است. از این محصول مدل‌های مختلفی عرضه می‌شوند که بین پردازنده‌های دو هسته‌ای اینتل Celeron N3050، چهار هسته‌ای Celeron N3150 و چهار هسته‌ای N3700 می‌توانید یکی را برگزینید.

از دیگر مشخصات نوت بوک باریک ایسوس باید به 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی، 4 گیگابایت ظرفیت رم، اسلات کارت SD، دوربین VGA، بلوتوث و وای-فای اشاره کرد. این محصول همچنین از یک باتری با قدرت 57 بر ساعت نیز بهره‌مند است و در کنار بلندگو‌های استریو آن باید به وجود امکانات ارتباطی یک درگاه USB 3.0، یک درگاه USB 2.0، یک درگاه USB نوع C و یک درگاه HDMI اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*