گوشی Dewalt MD501

گوشی Dewalt MD501 ؛ محصولی برای تمام فصول

گوشی Dewalt MD501 محصول جدید کمپانی دوالت است. دوالت (DeWalt) نامی است که به‌راحتی نمی‌توان آن را به گوشی‌های هوشمند مرتبط دانست. این کمپانی قدرتمند ابزارساز در تاسون ایالت مریلند آمریکا مستقر است.

به‌تازگی کمپانی دوالت با معرفی گوشی Dewalt MD501 و با این ادعا که این دستگاه قادر است شرایط فوق‌العاده سخت و دشوار آب و هوایی را تحمل کند به بازار پرسود گوشی‌های هوشمند وارد شده است. این شرایط سخت آب و هوایی از -20 درجه سانتی‌گراد تا دمای وحشتناک 60 درجه سانتی‌گراد بالای صفر را شامل می‌شود.

این دستگاه همچنین گواهی درجه حفاظتی با کد IP68 را دریافت کرده است؛ به این معنی که گوشی Dewalt MD501 این توانایی را دارد که به مدت 30 دقیقه تا 2 متر در زیر آب دوام بیاورد و همچنین گزارش شده که این گوشی از یک دراپ تست (تست سقوط) از ارتفاع 2 متری جان سالم به ‌در برده است. این گوشی با برچسب قیمت 379 پوند یعنی چیزی در حدود 543 دلار در بریتانیا قابل خریداری است.

گوشی Dewalt MD501 بیشتر به‌منظور ارائه به کارگران صنعتی و با هدف ورود به بازار پرمنفعت گوشی‌های هوشمند برای رقابت با کمپانی‌هایی چون سازنده تجهیزات صنعتی کاترپیلار (Caterpillar) و کمپانی‌های سازنده لوازم الکترونیکی پاناسونیک، Kyocera و سامسونگ است.

گوشی Dewalt MD501 با درجه حفاظتی IP68 راه‌اندازی شد

گوشی Dewalt MD501 ممکن است که یک گوشی هوشمند زمخت، تنومند و درجه‌ی یک باشد؛ اما این به معنای آن نخواهد بود که به مشخصات فنی اهمیتی داده نشده باشد. شاید یکی از مشکلاتی که همواره در گذشته وجود داشته، این بوده است که هیچ گاه مشخصات سخت‌افزاری رده بالا، با گوشی‌های سخت و مقاوم در کنار هم قرار نگرفته‌اند؛ اما آخرین محصول ارائه شده از DeWalt به نظر می‌رسد که این روند را تغییر داده است.

اگرچه ممکن است این گوشی هوشمند نتواند با آخرین پرچم‌داران موجود در بازار رقابت کند؛ اما مشخصات سخت‌افزاری بدی هم ندارد. گوشی MD501 دارای نمایشگر 5 اینچی با کیفیت تصویری 720p بوده که با پوششی از گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود. این دستگاه از یک پردازنده 4 هسته‌ای MT6735 مدیاتک با سرعت کلاک 1.3 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد.

بقیه مشخصات سخت‌افزاری، نسبتاً خوب است. این دستگاه به 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است. یک سنسور دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی آن جاسازی شده و از دو درگاه برای سیم‌کارت برخوردار است. هر دو سیم‌کارت قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی 4G LTE را داشته و از دیگر گزینه‌های اتصال در آن می‌توان به وای – فای، بلوتوث 4.0، تکنولوژی NFC، جی پی اس، یو اس بی OTG و پورت میکرو یو اس بی 2.0 برای شارژ کردن و انتقال داده‌ها، اشاره کرد.

یکی از جالب‌ترین نکات درباره گوشی MD501 وجود قابلیت شارژ بی‌سیم برای باتری 3020 میلی‌آمپر ساعتی آن است که برای اولین بار در گوشی‌های سخت و محکم این‌چنینی استفاده شده است. با این گوشی باید به دوالت نیز برای ورود به بازار گوشی‌های هوشمند خوش‌آمد گفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام گوشی دیوالت رو اگه موجود دارید لطفا تماس بگیرید ممنون 09179630759