دستگاه‌های آی او اس 9

84 درصد دستگاه‌های آی او اس به iOS 9 مجهز هستند

اگر به خاطر داشته باشید ماه فوریه آماری منتشر شد که بر اساس آن اعلام شد بیش از 77 درصد دستگاه‌های آی او اس به نسخه 9 این سیستم‌عامل مجهز هستند. حال در تازه‌ترین گزارش اپل عنوان می‌کند که این میزان به 84 درصد افزایش داشته که رشد بسیار خوبی به حساب می‌آید.

iOS 9 اپل به سرعت رشد کرد و به دستگاه‌های آی او اس اپل رسید. اگر بخواهیم نسبت به آمار و ارقام قبلی سخن بگوییم، این نسخه توانسته آی او اس 7 را به شدت تحت تأثیر بگذارد و نسبت به آی او اس 8 نیز عملکرد بهتری را داشته باشد. در آمار گذشته که ماه فوریه منتشر شده بود اپل اعلام کرده بود که 77 درصد دستگاه‌های آی او اس به نسخه 9 این سیستم‌عامل مجهز شده‌اند. حال به نظر می‌رسد که کاربران بیشتری به این نسخه از سیستم‌عامل موبایلی اپل مجهز شده‌اند.

اپل به دنبال دسترسی بیش از 90 درصد دستگاه‌های آی او اس به iOS 9 است

در آمار رسمی که صفحه مربوط به توسعه دهندگان اپل آن را منتشر کرده است، در حال حاضر iOS 9 بر روی 84 درصد از کل دستگاه‌های آی او اس نصب شده است. بنابراین باید گفت که نسبت به آمار قبلی که 2 ماه پیش منتشر شده بود، شاهد افزایش 7 درصدی در استفاده کاربران از این سیستم‌عامل هستیم. چنین افزایشی می‌توان یک نکته بسیار مثبت برای کمپانی اپل به‌حساب آید.

با توجه به این افزایش نجومی استفاده دستگاه‌های آی او اس از نسخه 9 این سیستم‌عامل، به نظر می‌رسد که تا زمان رونمایی از iOS 10 که در تابستان پیش رو انجام خواهد گرفت، این میزان به بیش از 90 درصد نیز نفوذ کند. این در حالی است که بسیاری از کاربران گوشی‌های قدیمی اپل به جهت وجود باگ‌های مختلف اقدام به بازگردانی نسخه 8 آی او اس کرده‌اند. شاید اگر آن‌ها نیز از این سیستم‌عامل استفاده می‌کردند همین حالا هم این آمار از 90 درصد تجاوز کرده بود.

یکی از تازه‌ترین باگ‌هایی که کاربران دستگاه‌های قدیمی اپل با آن دست و پنجه نرم می‌کنند مربوط به باز نشدن لینک‌ها در سافاری بوده که منجر به بسته شدن این اپلیکیشن می‌شود.

انتظار می‌رود که اپل در به‌روزرسانی‌های پیش رو این مشکلات را حل کرده تا اکثر دستگاه‌های آی او اس بتوانند به تازه‌ترین سیستم‌عامل این کمپانی موفق و قدرتمند دست یابند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*