لپ تاپ هیبریدی ایسر Switch Alpha 12

با لپ تاپ هیبریدی ایسر آشنا شوید؛ Switch Alpha 12 دستگاهی بی‌صدا، خنک و زیبا

کمپانی ایسر شب شلوغی را داشت و از چندین دستگاه جدید رونمایی کرد. یکی از این دستگاه‌ها لپ تاپ هیبریدی ایسر به نام سوئیچ آلفا 12 است که به گفته مسئولین این کمپانی نخستین لپ تاپ هیبریدی مجهز به پردازنده نسل ششمی اینتل خواهد بود. این دستگاه بی‌صدا، خنک و بسیار زیباست و با قیمت 599 دلار به فروش می‌رسد.

لپ تاپ هیبریدی ایسر Switch Alpha 12؛ نخستین لپ تاب هیبریدی مجهز به پردازنده نسل ششمی اینتل

وقتی که به دنبال یک لپ تاپ خنک می‌گردید بی‌تردید نخستین گزینه‌ها لپ تاپ‌های گیمینگی مانند ایسوس GX700 هستند که به ذهن شما خطور می‌کنند. اما باید بگویی که لپ تاپ هیبریدی ایسر که به تازگی معرفی شده، با ظاهر جمع و جوری که دارند کاملاً بی‌صدا و خنک است. Acer Switch Alpha 12 نخستین لپ تاپ هیبریدی است که با موتور قدرتمندی از نسل ششم پردازنده‌های اینتل و بدون فن عرضه شده است تا شما را از شر صدای ناهنجار فن‌های لپ تاپ راحت کند. این دستگاه به جهت دارا بودن یک صفحه کلید جداشونده (مطابق دستگاه‌های سرفیس مایکروسافت) به عنوان یک لپ تاپ هیبریدی شناخته می‌شود.

لپ تاپ هیبریدی ایسر Switch Alpha 12

همان‌طور که از نام لپ تاپ هیبریدی ایسر پیداست این محصول به یک صفحه نمایش 12 اینچی مجهز شده است که با رزولوشن 2160 در 1440 پیکسل و شفافیتی قابل رقابت با صفحه نمایش مک بوک رتینا اپل عملکرد عالی دارد. برای سیستم خنک کننده این محصول، ایسر از هیچ‌گونه فنی استفاده نکرده است و این محصول به وسیله یک سیستم «خنک کننده مایع» در طول مدت استفاده دارای حرارت ایده آلی خواهد بود. البته در این بین لپ تاپ‌های دیگری نظیر ایسوس GX700 نیز هستند که به جهت حضور یک سیستم خنک کننده مایع، نیازمند یک رادیاتور و یا پمپ خارجی هستند؛ اما لپ تاپ هیبریدی ایسر به هیچ ابزاری نیاز نخواهد داشت.

سوئیچ آلفا 12 همراه با کیبورد دارای وزنی معادل 1200 گرم داشته که به طبع بدون حضور این کیبورد، وزن آن کاهش خواهد یافت. قیمت لپ تاپ هیبریدی ایسر 599 دلار خواهد بود و به نظر می‌رسد که سوئیچ آلفا 12 را می‌توان برترین لپ تاپ هیبریدی جهان دانست. به زودی بررسی کامل‌تری از این محصول جذاب را ارائه خواهیم کرد. با گجت نیوز همراه باشید.

لپ تاپ هیبریدی ایسر Switch Alpha 12 لپ تاپ هیبریدی ایسر Switch Alpha 12 لپ تاپ هیبریدی ایسر Switch Alpha 12 لپ تاپ هیبریدی ایسر Switch Alpha 12

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*