موتو جی

موتو جی جدید موتورولا در ماه ژوئن رونمایی می‌شود؟

برخلاف بسیاری از سازندگان تلفن‌های هوشمند، موتورولا همیشه محصولات خود را در تابستان رونمایی می‌کند. مدت‌هاست که محصول جدیدی از این کمپانی متولد شیکاگو رونمایی نشده است، اما شایعات اخیرا از سری جدید موتو جی سخن به میان آورده‌اند.

طبق خبر‌هایی که اخیرا به دستمان رسیده، نام این محصول موتو جی 4 یا موتو جی پلاس خواهد بود و در اواسط سال جاری رونمایی می‌شود. به نظر می‌رسد کمپانی لنوو – که اخیرا موتورولا موبایل را خریداری کرده – اطلاعاتی پیرامون تاریخ عرضه این دستگاه جدید را لو داده است. روز گذشته یکی از سرویس‌های زیر مجموعه لنوو، ZUK، محصول جدید خود را روانه بازار کرده است. به گفته مدیر عامل چینی لنوو در رویداد مربوطه، تاریخ عرضه موتو جی نهم ژوئن خواهد بود.

متاسفانه به جز تاریخ عرضه، هیچ اطلاعات دیگری از موتو جی جدید در رویداد معرفی ZUK Z2 به بیرون درز نکرد؛ اما اخیرا شایعات از دو نسخه‌ای بودن این محصول به میان آمده است؛ یکی مجهز به سنسور اثر انگشت و دیگری بدون آن. این روزها کاربران به تلفن‌هایی با صفحات بالای 5 اینج علاقه دارند و خبرهای لو رفته پیرامون 5.5 اینچی بودن موتو جی آن‌چنان غافلگیر‌کننده نبودند؛ اما جنبه‌های غافلگیرکننده شایعات پیرامون این تلفن هوشمند، قیمت احتمالی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی بودند. موتورولا همیشه به ارائه مشخصات سطح بالا مشهور بوده است و ما نیز انتظار داریم میزان حافظه داخلی موتو جی بیشتر از این باشد. همچنین شاید نسخه همراه با سنسور اثر انگشت، همان موتو ایکس جدید باشد که معمولا امکانات بیشتری را به نسبت سایر خانواده‌های موتورولا ارائه می‌کند.

به هر حال به نظر می‌رسد رویداد رونمایی موتورولا از تلفن‌های جدیدش در تابستان برگزار شود. مدیر عامل لنوو قول رونمایی از یک دستگاه هیجان‌انگیز را به کاربران داده است؛ بنابراین ما امیدواریم موتو جی جدید، تلفن قدرتمند و خوبی باشد. از آنجایی که ال‌جی، سامسونگ و حالا HTC پرچم‌داران سال خود را معرفی کرده‌اند، موتورولا باید هرچه زودتر نام خود را به این لیست بی افزاید. این کمپانی در سال گذشته با معرفی موتو ایکس Pure نشان داد که توانایی خوبی در بخش سخت افزار دارد. احتمالا موتورولا غافلگیری بزرگی را برای ما تدارک دیده است، اما در حال حاضر علاقه‌مندان به این برند تنها باید منتظر فرا رسیدن نهم ژوئن 2016 باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*