ساعت هوشمند CoWatch با نرم‌افزار تشخیص صدای Alexa یکپارچه شد

ساعت هوشمند CoWatch با نرم‌افزار تشخیص صدای Alexa یکپارچه شد

نسبت به چند سال گذشته ساعت‌های هوشمند کارآمدتر شده‌اند، اما هنوز راه درازی را برای گسترش کاربردهای خود دارند. ساعت هوشمند CoWatch قصد دارد با ادغام شدن با نرم‌افزار تشخیص صدای Alexa (متعلق به شرکت Amazon) از زندان کاربردهای محدود ساعت‌های هوشمند خارج‌شده و دریچه‌ای نو به‌سوی آینده‌ای روشن‌تر برای ساعت‌های هوشمند باز کند.

با ادغام شدن این ساعت هوشمند با نرم‌افزار Alexa از این‌ پس می‌توانیم به کمک ساعت هوشمند CoWatch با بلندگوی Echo (بلندگوی هوشمند شرکت Amazon) و هر دستگاهی که نرم‌افزار Alexa را در خود داشته باشد ارتباط برقرار کنیم. علاوه بر این می‌توانیم با دستگاه‌های اینترنت اشیا (IoT) نیز ارتباط برقرار کنیم، چراکه نرم‌افزار Alexa در بسیاری از دستگاه‌های اینترنت اشیا استفاده می‌شود. با این کار ساعت هوشمند CoWatch به‌مانند یک چوب جادویی هر کاری که از آن بخواهیم را انجام می‌دهد.

ساعت هوشمند CoWatch با نرم‌افزار تشخیص صدای Alexa یکپارچه شد

ساعت هوشمند CoWatch مانند سایر رقبای خود با نمایش هشدارها، پیام‌ها و تماس‌های تلفنی، کاربر را از آخرین رخدادها آگاه می‌سازد. سیستم‌عامل این ساعت هوشمند Cronologics نام دارد که شباهت زیادی به اندروید ویر (Android Wear) گوگل دارد. سیستم‌عامل Cronologics مانند ROM سیانوژن برای اندروید است و توسط چند کارمند سابق گوگل تولید شده است. این سیستم‌عامل با اندروید نسخه‌ی 5 به بالا و iOS نسخه‌ی 9 به بالا سازگاری کامل دارد. ساعت هوشمند CoWatch دارای صفحه‌نمایش 1.39 اینچی سوپر آمولد (Super AMOLED) با تفکیک‌پذیری 400 در 400 است و در دل خود یک پردازنده‌ی 1.2 گیگاهرتزی جای‌داده و دارای 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه‌ی رام است. این ساعت همچنین ضدآب بوده و با یک بار شارژ کامل تا 32 ساعت دوام می‌آورد. ساعت هوشمند CoWatch یک باتری 300 میلی‌آمپری دارد و برای شارژ راحت‌تر از یک شارژر بی‌سیم درون ساختی بهره می‌برد.

این ساعت هوشمند در حال حاضر در وب‌سایت Indiegogo قرار دارد و با قیمت 159 دلار در دسترس است

این ساعت هوشمند دارای ویژگی ردیابی حرکت و سنسور سنجش ضربان قلب است که از آن می‌توان در زمان ورزش کردن بیشترین بهره را برد. اگر دوست دارید ظاهر عقربه‌ها و عددهای مربوط به این ساعت هوشمند را به سلیقه‌ی خود سفارشی‌سازی کنید، به‌راحتی می‌توانید این کار را بر روی این ساعت هوشمند انجام دهید. این ساعت هوشمند در حال حاضر در وب‌سایت سرمایه‌گذاری جمعی Indiegogo قرار دارد و با قیمت 159 دلار در دسترس است. البته این قیمت با 43 درصد تخفیف در نظر گرفته‌شده و در صورت عرضه‌ی رسمی این ساعت هوشمند به بازار، برای خرید آن باید 279 دلار بپردازید. خوب است بدانید که قیمت ساعت هوشمند هواوی 349 دلار است. انتظار می‌رود این ساعت هوشمند در ماه ژوئن 2016 به دست مشتریان خود برسد. این ساعت هوشمند در دو رنگ‌ کربن مشکی و نقره‌ای معدنی در دسترس است و از قابلیت ضد شکستگی و استیل ضدزنگ بهره می‌برد.

ساعت هوشمند CoWatch با نرم‌افزار تشخیص صدای Alexa یکپارچه شد

در ادامه ویدیوی این ساعت هوشمند به همراه نرم‌افزار Alexa تماشا کنید:


نظر شما در خصوص این ساعت هوشمند چیست؟ آیا می‌تواند رقیب سرسختی برای ساعت‌های هوشمند اپل، سامسونگ، هواوی و موتورولا باشد؟ دیدگاه خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*