گوریلا گلس وایبرنت

کورنینگ رسما گوریلا گلس وایبرنت را معرفی کرد

اگر از علاقه‌مندان به تکنولوژی باشید، بدون شک نام کورنینگ را تا به حال شنیده‌اید. این کمپانی که سازنده محافظ شیشه‌ای گوشی‌های هوشمند است به‌تازگی از محافظ جدیدی به نام گوریلا گلس وایبرنت رونمایی کرده که می‌تواند تولیدکنندگان را قادر به چاپ تصاویر دلخواه خود بر روی دو قسمت پشتی و جلویی گوشی کند.

کورنینگ سازنده محافظ شیشه‌ای است که در قسمت‌های عقب و جلوی اکثر گوشی‌های هوشمند امروزی مشاهده می‌کنید. هر جا که نام محافظ صفحه گوریلا گلس به گوشتان خورد بدانید که کورنینگ سازنده آن است. این محافظ شیشه‌ای در برابر خراش‌ و ضربه‌های احتمالی از خود مقاومت نشان می‌دهد و موجب حفظ سلامتی صفحه نمایش گوشی شما خواهد شد. روز گذشته این کمپانی از نسل جدیدی محافظ صفحه خود به نام «گوریلا گلس وایبرنت Vibrant Gorilla Glass» رونمایی کرد که در حال حاضر به سازندگان گوشی‌های هوشمند این امکان را می‌دهد تا تصاویر مدنظرشان را بر روی محافظ شیشه‌ای قاب محصول نهایی چاپ کنند.

با محافظ گوریلا گلس وایبرنت چاپ تصاویر بر روی قاب اصلی گوشی ممکن شد

امروزه اکثر تولیدکنندگان می‌کوشند تا تلفن‌هایی متمایز از رقبا تولید کنند. به عنوان مثال اپل در پشت محصولات خودش لوگو خود را هک می‌کند که به آن‌ها زیبایی نیز می‌بخشد. حال کورنینگ شما را قادر می‌سازد تا هر تصویری را که می‌خواهید در قسمت‌های پشتی و جلویی گوشی خودتان و بر روی پنل اصلی دستگاه پرینت کنید. البته این تصاویر بی‌کیفیت و با رزولوشن پایین نخواهند بود. کورنینگ تاکید می‌کند که تصاویر مربوطه بسیار باکیفیت بوده و از رزولوشن فوق‌العاده بالایی برخوردار خواهند بود. این کمپانی معتقد است که استفاده از نسل جدید محافظ ‌صفحه نمایش گوریلا گلس وایبرنت می‌تواند خیلی زود در سراسر دنیا رواج پیدا کرده و کسب محبوبیت کند.

البته این کمپانی در حال حاضر محافظ گوریلا گلس وایبرنت را در اختیار تولیدکنندگان نگذاشته و تنها به معرفی آن بسنده کرده است. هرچند که انتظار می‌رود به‌زودی شاهد عرضه رسمی آن در بین کمپانی‌ها باشیم. بدون شک گوریلا گلس وایبرنت می‌تواند سال‌های پیش روی صنعت موبایل را دگرگون کند. چرا که تمامی تولیدکنندگان به دنبال شخصی سازی محصولات خود هستند و این تکنولوژی می‌تواند گام مؤثری در جهت رسیدن به این هدف باشد. تصور کنید کمپانی‌های مختلف می‌توانند طرح و عکس دلخواه خودشان را بر روی گوشی‌های هوشمند بیاورند و دیگر از این دنیای چند رنگی محدود تلفن‌ها رهایی خواهیم یافت.

کورنینگ می‌گوید این محافظ صفحه بر روی تلفن هوشمند، تبلت و لپ تاپ قابل نصب بوده و می‌تواند محصولات آینده بازار تکنولوژی را گرم‌تر از گذشته کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*