گوشی‌های بدون جک هدفون

سه گوشی که جک هدفون 3.5 میلی‌متری نخواهند داشت

گوشی‌های بدون جک هدفون 3.5 میلیمتری از راه رسیدند. این جمله را به‌ یاد داشته باشید تا ببینیم که عملکردشان چگونه خواهد بود. می‌تواند قابل‌ درک باشد اگر تاکنون نام LeEco را در بازار گوشی‌های هوشمند نشنیده باشید. این نام یک برند تجاری بزرگ در چین است که قبلاً با نام LeTV شناخته می‌شد.

این کمپانی تاکنون تعدادی از گوشی‌های خود را در بازارهای ایالات متحده نیز عرضه کرده اما به نظر نمی‌رسد که هیچ کدام جای پای خود را در این بازار پرفروش محکم کرده باشند. گوشی‌های LeTV One، One Pro و LeTV Max اولین گوشی‌های هوشمندی بودند که انتقال داده‌ها از طریق پورت یو اس بی نوع C در این دستگاه‌ها انجام می‌گرفت و گوشی LeTV Le Max Pro اولین گوشی هوشمندی بود که با آخرین و بهترین محصول کوالکام، پردازنده اسنپدراگون 820 معرفی شد (توجه داشته باشید اولین گوشی هوشمند معرفی شده و نه عرضه شده).

کمپانی LeEco امروز در یک رویداد فوق‌العاده در پکن از محصولات مختلفی رونمایی کرد. سه گوشی هوشمند به نام‌های Le 2 ،Le 2 Pro و Le Max 2. گوشی‌های LeEco Le 2 و Le 2 Pro دارای نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل هستند. 32 گیگابایت حافظه داخلی داشته و به یک باتری 3000 میلی آمپر ساعت مجهز شده‌اند.

گوشی Le 2 قدرت خود را از یک پردازنده 10 هسته‌ای هلیو X20 مدیاتک و 3 گیگابایت رم تأمین می‌کند درحالی که Le 2 Pro از یک پردازنده هلیو X25 و 4 گیگابایت رم قدرت می‌گیرد. هر دو گوشی دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو هستند اما گوشی Le 2 یک دوربین 16 مگاپیکسلی و Le 2 Pro یک دوربین 21 مگاپیکسلی در پشت خود دارند.

گوشی‌های بدون جک هدفون 3.5 میلیمتری ازراه رسیدند

گوشی Le Max 2 صفحه نمایش کمی بزرگتر دارد. این گوشی دارای نمایشگر 5.7 اینچی با کیفیت تصویری کواد اچ دی (رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل) است. این دستگاه به تراشه‌ی اسنپدراگون 820 درکنار 6 گیابایت رم مجهز شده است. 32 گیگابایت حافظه داخلی داشته و باتری 3100 میلی آمپر ساعت آن را روشن نگه می‌دارد و دوربین‌های آن همان دوربین‌های 8 مگاپیکسلی و 21 مگاپیکسلی موجود در گوشی Le 2 Pro است اما دوربین سلفی Le Max 2 با ویژگی تثبیت کننده تصویر نوری همراه شده است.

همگی این مدل‌ها با ساختار فلزی طراحی شده‌اند، باندهای آنتن پلاستیکی، یک اسکنر اثرانگشت در پشت و طراحی بدون حاشیه در جلو از ویژگی‌های آنها است و البته فقدان جک هدفون، می‌تواند در این گوشی‌ها باعث جلب توجه زیادی شود. گوشی‌های بدون جک هدفون باید گوشی‌های دیدنی‌ای باشند.

شایعات زیادی نشان از آن داشت که اپل قصد دارد مدل آیفون 7 خود را بدون جک هدفون تولید کند، چیزی که باعث شد، بسیاری از کاربران نگرانی‌های خود را در مورد گوشی‌های بدون جک هدفون، در شبکه‌های اجتماعی و تالارهای گفتمان مطرح کرده و حتی دست به صدور بیانیه‌ی اینترنتی زدند. در هر صورت تولیدکنندگان هدفون خود را آماده می‌کنند که مدل‌های هدست پورت لایتنینگ خود را هرچه زودتر ارائه دهند.

البته به‌طور واضح این اولین باری نیست که یک گوشی‌ بدون جک هدفون تولید می‌شود Oppo R5 که باریک‌ترین گوشی جهان نیز لقب گرفت اولین گوشی هوشمندی بود که با هدست یو اس بی کار می‌کرد و کار کردن با آن چندان لذت بخش نبود. شاید تجربه‌ی گوشی‌های بدون جک هدفون تجربه‌ی چندان جالبی نباشد. باید دید!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*