گوشی هوشمند ZTE Blade V6

گوشی هوشمند ZTE Blade V6 محصول سال روسیه شد

یکی از تولیدکنندگان موفق چینی کمپانی زد تی ای است. این شرکت سال گذشته با تولید گوشی هوشمند ZTE Blade V6 توانست نظرات بازارهای جهانی را به سمت واردات این محصول جلب کند. حال جالب اینجاست که کشور روسیه این گوشی هوشمند را به عنوان بهترین موبایل و وسیله الکتریکی سال 2015 بازار کشورش معرفی کرده است.

روسیه خیلی آهسته در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگ‌ترین بازارهای دستگاه‌های الکترونیکی است که طبعاً گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها نقش اصلی این بازار را ایفا می‌کنند. از سال 2004 کشور روسیه تصمیم گرفت تا هر سال یک محصول باکیفیت از برندهای مختلف را به عنوان محصول سال بازار خود انتخاب کند.

رقابت امسال محصولات بازار روسیه نیز در سه دسته «تجهیزات عکاسی»، «موبایل و دستگاه‌های دیجیتالی» و «لوازم الکتریکی مصرفی» پابرجا بود. لازم به ذکر است که نامزدهای هر یک از این دسته بندی‌ها به وسیله روزنامه نگاران و کارشناسان صنعت این کشور انتخاب می‌شوند. در بخش موبایل و دستگاه‌های دیجیتالی گوشی هوشمند ZTE Blade V6 توانست عنوان نخست بهترین محصول روسیه را از آن خود کند.

گوشی هوشمند ZTE Blade V6 به یک صفحه نمایش 5 اینچی اچ دی، دوربین 16 مگاپیکسلی مجهز به لنز وسیع 88 درجه‌ای، دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی، بدنه آلومینیومی با ضخامت 6.8 میلی‌متر، دو گیگابایت رم و یک تراشه چهار هسته‌ای MTK6735 کمپانی مدیاتک مجهز است.

مدیرعامل دستگاه‌های ZTE در روسیه پس از انتخاب محصولی از این کمپانی طی یک مراسم، در ارتباط با این قضیه گفت:

به نمایندگی از کل شرکت ZTE من می‌خواهم از تمامی مشتریان و قاضیان که محصول ما را محصول برتر دانسته‌اند تشکر کنم و بگویم که این هدیه نقطه عطفی برای پیشرفت‌های آینده ما خواهد بود. ZTE Blade V6 مظهر فلسفه شرکت ما است. ما همواره سعی کرده‌ایم محصولی نوآورانه را در اختیار مشتریانمان قرار دهیم که از نظر قیمتی نیز برای تمامی مصرف کنندگان مقرون به صرفه است. این امر برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است که کارشناسان تکنولوژی روسیه اعتقاد راسخی به کیفیت و استاندارد محصولات ما دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اگه کسی هست که قصد فروش گوشی خودشو داره البته فقط همین مدل من خریدارم اگر خرابم بود میخرم درصورتی که تاچ ال سی دی سالم باشه اگه کسی بود به ای دی تلگرامم پیام بده ممنون میشم یا حق