نوبیا زد 11 مینی

نوبیا زد 11 مینی رسما معرفی شد

ZTE امروز جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام نوبیا زد 11 مینی (ZTE Nubia Z11 Mini) را معرفی کرد. این شرکت تمرکز خود را برای ارائه‌ی یک دستگاه جمع‌وجور قرار داده است؛ گوشی هوشمندی که با داشتن نمایشگر 5.2 اینچی و مشخصات نسبتا مناسب، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

هنگامی که به مشخصات نوبیا زد 11 مینی نگاهی بی اندازید، مطمئنا آن‌ها را مشخصات یک دستگاه قدرتمند نخواهید یافت اما هدف از ساخت سری مینی هرگز یک گوشی هوشمند پرچم‌دار نبوده است. درواقع این کمپانی با ادامه دادن روش سنتی خود، امروز باید بیش از دو گوشی هوشمند در این سری رونمایی می‌کرد. گوشی نوبیا زد 11 مکس (Nubia Z11 Max) و گوشی پرچم‌دار نوبیا زد 11 (Nubia Z11) اما نکته‌ی عجیب این است که این رویداد فقط برای معرفی Z11 Mini بود.

گوشی نوبیا زد 11 مینی تا حدی طراحی نسل‌های قبلی خود را به ارث برده است. یک بدنه فلزی و علامت تجاری دایره‌ای نوبیا که درست در زیر نمایشگر آن قرارگرفته است، یادآور نسل‌های قبلی این گوشی است. یک سنسور اثرانگشت نیز در پشت این دستگاه جاسازی شده است.

نوبت به مشخصات این دستگاه می‌رسد؛ گوشی نوبیا زد 11 مینی از یک پردازنده 8 هسته‌ای اسنپدراگون 617 در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو 405 قدرت می‌گیرد. 3 گیگابایت رم داشته و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا است.

گوشی‌های هوشمند سری نوبیا با دوربین‌های خود شناخته شده‌اند و نوبیا زد 11 مینی نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. این گوشی به یک دوربین 16 مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX298 در پشت مجهز شده و در جلوی آن دوربینی 8 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و ویدیو چت دیده می‌شود. این کمپانی نرم‌افزار نئوویژن (Neovision) خود را به‌روز کرده و ویژگی‌های جدیدی شامل نویزگیر 3D و دوربین کلون به آن افزوده است.

گوشی نوبیا زد 11 مینی امروز رسما معرفی شد

باتوجه به اندازه کوچک این گوشی، نوبیا از یک باتری 2800 میلی آمپر ساعت غیرقابل تعویض در آن استفاده کرده است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌‌توان به دو باند وای – فای، صدای DTS و پشتیبانی از دو سیم‌کارت اشاره کرد. این گوشی با بدنه‌ای به ضخامت 8 میلیمتر تنها 138 گرم وزن دارد. زد 11 مینی با اندروید 5.1.1 لالی پاپ عرضه خواهد شد و رابط کاربری Nubia 3.9 بر بالای آن دیده می‌شود. تعجب آور است که چرا این کمپانی آن را به سیستم‌عامل مارشمالو ارتقا نداده است. شاید این کمپانی چند ماه پس از عرضه‌ی نوبیا زد 11 مینی این به‌روزرسانی را انجام دهد.

گوشی نوبیا زد 11 مینی در رنگ‌های سیاه، سفید و طلایی دردسترس خواهد بود و با قیمت 1499 یوان، حدود 232 دلار در چین معامله خواهد شد. ثبت‌ نام برای این گوشی هوشمند اکنون آغازشده و در 25 آوریل برای عرضه در بازار، بارگیری خواهد شد. این کمپانی همچنین یک نمونه از این گوشی را با یک پوشش ویژه‌ی چوبی در پشت تولید کرده که در تصویر آن را می‌بینید.

نوبیا زد 11 مینی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. لطفا من را راهنمایی کنید

  2. از کجا میتوانم این گوشی را بخرم