گوشی LeEco Le 2

گوشی LeEco Le 2 با 6 گیگابایت رم در بنچمارک‌ها دیده شد

روز گذشته اطلاعاتی از گوشی LeEco Le 2 بر روی وب‌سایت بنچمارک گیری GFXBench انتشار یافته است. بر اساس این اطلاعات پرچم‌دار آینده کمپانی LeEco یا همان LeTV سابق به 6 گیگابایت رم و تراشه اسنپدراگون 820 مجهز خواهد بود.

گوشی‌های هوشمند مدرن و امروزی همگی از امکانات بسیار خوبی برخوردار هستند و درواقع مهم نیست که ما چگونه به آن‌ها نگاه کنیم. درواقع آن‌ها با انواع مختلفی از قطعات سخت افزاری عرضه می‌شوند. یکی از قطعاتی که طی سال‌های گذشته با افزایش کارایی زیادی همراه بوده، حافظه‌ی رم است. گوشی‌های هوشمند روز به روز با افزایش ظرفیت رم مواجه هستند و در تازه‌ترین این دستاوردها گوشی LeEco Le 2 با ظرفیت فوق العاده مناسب 6 گیگابایتی رم خود که در بنچمارک GFXBench مشخص شده توانسته جذابیت خاصی پیدا کند.

گوشی LeEco Le 2

گوشی LeEco Le 2 که با نام Le Max 2 نیز شناخته می‌شود پرچم‌دار آینده کمپانی چینی LeEco خواهد بود. در حال حاضر هیچ تصویری از این گوشی هوشمند به صورت رسمی منتشر نشده و حتی نام این گوشی نیز به صورت 100 درصدی انتخاب نشده است. اما آنگونه که به نظر می‌رسد شما با یک گوشی هوشمند بسیار قدرتمند روبه رو خواهید بود. گوشی هوشمندی که ظرفیت رم آن به اندازه یک کامپیوتر شخصی بوده و نشان از قدرت بالای آن در اجرای برنامه‌ها دارد.

البته شایعاتی در مورد این گوشی هوشمند وجود دارد که عنوان می‌کنند چندین نسخه مختلف از گوشی LeEco Le 2 عرضه خواهد شد. یکی از آن‌ها دارای سه گیگابایت رم بوده و دیگری دارای چهار گیگابایت رم. نسخه اصلی آن نیز که در بنچمارک GFXBench مشخص شده دارای ظرفیت فوق العاده مناسب 6 گیگابایتی رم خواهد بود.

مشخصات احتمالی گوشی LeEco Le 2

در این بنچمارک اطلاعات جالب دیگری نیز علاوه بر ظرفیت 6 گیگابایتی رم این گوشی هوشمند منتشر شده اند. بر اساس این اطلاعات پرچم‌دار آینده این تولید کننده چینی به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل و پشتیبانی از پنج لمس همزمان مجهز خواهد بود. در زیر قاب این گوشی هوشند نیز قلب تپنده‌ای از جنس کوالکام، اسنپدراگون 820 همراه با چهار هسته 2.1 گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی آدرنو 530 فعالیت‌های این دستگاه را مدیریت خواهند کرد. این گوشی هوشمند به احتمال فراوان دارای دو دوربین 21 و 8 مگاپیکسلی نیز خواهد بود و در انتها نیز اندروید 6.0 مارشمالو میزبان بخش نرم افزاری این دستگاه خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سایتتون واقعا عالیه موفق باشید

  2. فروشگاه |### برای سفارش گذاشته،واقعا سایت به روزی هست
    گوشی فوق العاده ای هست با قیمت باور نکردنی

  3. سایت خیلی به روزی است