موتو G4

انتشار تصاویری جدید از گوشی موتورولا موتو G4

گوشی جدید موتورولا احتمالا موتو G4 Plus خواهد بود. موتورولا یک شرکت تجهیزات مخابراتی و ارائه‌دهنده‌ی ارتباطات داده‌ای است. این هلدینگ در سال 2011 بخش تلفن همراه موتورولا (Motorola Mobility) را در شیکاگو واقع در ایالت ایلینوی راه‌اندازی کرد.

موتورولا هم اکنون یک گوشی جدید در راه دارد. به نظر می‌رسد هنوز بر سر نام‌گذاری آن اختلافاتی وجود دارد. از قبل شنیده بودیم که این گوشی می‌تواند موتو ایکس (Moto X) جدیدی باشد، اما در هفته گذشته خبرهایی به بیرون درز پیدا کرد که این گوشی را موتو جی 4 پلاس (Moto G4 Plus) نامیده بودند. اما صرف نظر از تمامی این شایعه‌ها یک چیز به‌وضوح معلوم است. این گوشی در جلوی خود یک سنسور اثرانگشت مربعی شکل دارد.

آیا موتورولا با عرضه گوشی‌هایی مثل موتو G4 Plus احیا خواهد شد؟

به‌عبارت دیگر باید گفت؛ پست‌هایی که اخیراً توسط Nowhereelse.fr گذاشته شده و از طریق وب‌سایت PocketNow در فضای آنلاین منتشر شده است، عکس‌هایی را نشان می‌دهد که از آن با عنوان گوشی جدید موتورولا،به‌نام Moto G4 یاد شده است و همان‌طور که در این عکس‌ها مشخص است و از قبل نیز درباره‌ی آن صحبت می‌شد یک اسکنر اثرانگشت مربعی شکل در جلوی آن دیده می‌شود. هرچند که این سنسور مربع شکل می‌تواند انتخاب طراحی جدیدی برای خط تولید جدید Motorola/Lenovo برای گوشی‌های موتو باشد اما در هرصورت شایعات قبلی را اثبات می‌کند.

درباره‌ی طراحی این گوشی مطالب زیادی نوشته نشده است بنابراین اطلاعات ما نیز در این زمینه کامل نخواهد بود اما صحبت‌هایی شنیده می‌شود راجع به آنکه احتمالاً گوشی Moto G4 با اندکی تغییر در طراحی همراه خواهد بود. به‌عنوان مثال لوگوی موتورولا که در آن وجود دارد برجسته‌تر از قبل به‌نظر می‌رسد. با نگاهی به این عکس‌ها به‌نظر می‌رسد که گوشی جدید موتورولا طرح ساده‌ای دارد اما مطمئناً این طرح نهایی این گوشی نخواهد بود.

به طور کلی و با توجه به تصویر گوشی Moto G4، این دستگاه به‌نظر یک گوشی رده بالا نخواهد بود و به احتمال زیاد به عنوان جانشینی برای گوشی‌های مقرون‌ به صرفه‌ی خط تولید موتو جی معرفی خواهد شد. هنوز هیچ خبری از زمان عرضه‌ی این گوشی وجود ندارد. مطمئناً در روزهای آتی خبرهای بیشتری به گوش خواهد رسید. صبر کنید و با ما در گجت نیوز همراه باشید.

گوشی جدید موتورولا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*