کمپانی شیائومی

کمپانی شیائومی 14.8 میلیون گوشی هوشمند در سه ماهه نخست سال 2016 فروخته است

کمپانی شیائومی در سال‌های اخیر توانسته محبوبیت خوبی را به دست آورد. این تولیدکننده چینی در سال جاری از پرچم‌دار جدید خود شیائومی می 5 و محصول محبوب دیگری رونمایی کرده است ولی عرضه آن‌ها هنوز به صورت گسترده آغاز نشده. با این حال تحلیلگران فروش خوبی را در سه ماهه نخست سال جاری از سوی این کمپانی می‌بینند.

کمپانی شیائومی را باید پس از هواوی بزرگ‌ترین تولیدکننده در حال حاضر گوشی‌های هوشمند چین دانست. این شرکت توانسته است سال گذشته را با فروش 70 میلیون قطعه گوشی هوشمند به اتمام برساند. هرچند که آمار بسیار مناسبی است اما برنامه ریزی‌های کمپانی شیائومی برای سال گذشته فروش 80 میلیون دستگاه بوده که به آن دست نیافته است. به هر حال این تولیدکننده چینی در نظر دارد تا نتایج سال جاری را بهبود داده و با توجه به معرفی چندین محصول خوب مانند پرچم‌دار آن‌ها شیائومی می 5 و محصول دیگر آن‌ها شیائومی ردمی 3 پرو که اخیراً عرضه شده است سود خوبی عاید آن‌ها خواهد شد. حال تحلیلگران اطلاعاتی را در خصوص نخستین آمار فروش کمپانی شیائومی به دست آورده‌اند.

کمپانی شیائومی با عرضه گسترده پرچم دار خود شیائومی می 5 و ردمی 3 پرو تا نیمه اول سال جاری، قصد دارد رکوردهای تازه ای را به نام خود ثبت کند

این اطلاعات که توسط یکی از تحلیلگران شرکت HIS Technology به دست آمده است ادعا می‌کند که کمپانی شیائومی توانسته در سه ماهه نخست سال 2016 چیزی حدود 14.8 میلیون دستگاه را در چین و دیگر بازارهای بین المللی خود به فروش برساند. این در شرایطی است که شیائومی سال گذشته میلادی و درست در مدت زمان مشابه چیزی حدود 14.98 میلیون دستگاه به فروش رسانده بود. البته نمی‌توان این قضیه را شکست شیائومی دانست چرا که آن‌ها هنوز فروش پرچم‌دار خودشان شیائومی می 5 را به صورت گسترده ای آغاز نکرده‌اند و انتظار می‌رود که با عرضه این محصول در بازارهای جهانی، شیائومی رکوردهای تازه‌ای را  به نام خود ثبت کند. علاوه بر آن گوشی ردمی 3 پرو نیز در ماه‌های آینده عرضه خواهد شد. از سویی دیگر در ماه‌های پیش رو شاهد عرضه چندین دستگاه دیگر نیز با برند شیائومی خواهیم بود. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به شیائومی مکس (Xiaomi Max) که به زودی معرفی می‌شود و شیائومی می نوت 2 که انتظار می‌رود نیمه دوم سال جاری معرفی شود نام برد.

شیائومی می 5 xiaomi mi 5

به نظر می‌رسد که میزان فروش کلی این شرکت تولیدکننده در انتهای نیمه نخست سال جاری جالب توجه خواهد بود. همان‌طور که گفته شد دستگاه‌های کمپانی شیائومی در حال حاضر به‌صورت محدودی در دسترس هستند و شیائومی آن‌ها را در بازارهای خاصی به فروش می‌رساند. اما انتظار می‌رود که تا نیمه نخست سال شاهد عرضه محصولات این شرکت در بسیاری از بازارها از جمله بازار ایران باشیم.

در حال حاضر چین و هند از جمله مهم‌ترین بازارهای جهانی هستند و دو کمپانی شیائومی و هواوی تمرکز اصلی شان را بر روی این دو بازار قرار داده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*