گوشی نوبیا زد 11 مینی

گوشی نوبیا زد 11 مینی در تیزر جدید تبلیغاتی

گوشی نوبیا زد 11 مینی فردا معرفی خواهد شد. نوبیا تحت نام تجاری زد تی ایی (ZTE) در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی هر چه زودتر یک دستگاه جدید است. این شرکت با منتشر کردن تیزرهای تبلیغاتی متعدد از گوشی نوبیا زد 11 مینی (Nubia Z11 Mini)، نوزدهم آوریل را روز معرفی این گوشی هوشمند، اعلام کرده است.

تیزرهای جدید خبر از دوربین قوی در گوشی نوبیا زد 11 مینی می‌دهند

با این توضیحات، این دستگاه فردا، سه شنبه 31 فروردین معرفی خواهد شد. نوبیا تقریبا در هر تیزر تبلیغاتی این شرکت به‌طور مستقیم از پسوند کلمه «مینی» استفاده کرده که شاید نشان دهنده‌ی آن باشد که این کمپانی هنوز نمی‌خواهد Nubia Z11 و Z11 مکس را معرفی کند. نوبیا تعدادی تیزر جدید تبلیغاتی را به‌تازگی منتشر کرده است.

بسیاری از کمپانی‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند تاکید زیادی بر روی سخت‌افزار دوربین و نرم افزارهای خود دارند. گوشی‌های هوشمند اندرویدی زیادی وجود دارند که می‌توانند عکس‌های باکیفیتی بگیرند و باتوجه به تیزر تبلیغاتی زد تی ایی، گوشی نوبیا زد 11 مینی نیز یکی از آن‌ها خواهد بود. این کمپانی در ابتدا تأیید کرده بود که این دستگاه با دوربین ارتقا یافته‌ی NeoVision عرضه شده که به گفته نوبیا با این دوربین زد 11 مینی قادر خواهد بود به‌سادگی تصاویر زیبایی را به ثبت برساند.

تیزر دوم یک یوزپلنگ در حال دویدن را نشان می‌دهد که دوربین این شرکت در حال عکس گرفتن از آن است که احتمالا به این نکته اشاره دارد که دوربین این دستگاه قادر خواهد بود که تصاویر متحرک با سرعت بالا را نیز به‌خوبی ثبت کند. همچنین گفته می‌شود که این دستگاه با حالت کلون (Clone Mode) عرضه خواهد شد. اگرچه هنوز هیچ جزئیاتی راجع به این ویژگی شنیده نشده است.

با توجه به تائیدیه TENAA که ماه گذشته لیست مشخصات این گوشی را منتشر کرد، گوشی نوبیا زد 11 مینی از یک نمایشگر 5 اینچی فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) برخوردار خواهد بود. 3 گیگابایت رم داشته و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن قابل ارتقا است. سوخت این دستگاه توسط یک پردازنده 8 هسته‌ای و یک باتری 2750 میلی‌آمپر ساعتی تأمین خواهد شد. پشت گوشی نوبیا زد 11 مینی به یک دوربین 16 مگاپیکسلی مجهز شده در حالی که در جلوی آن دوربینی 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است. سیستم‌عامل اندروید 5.1.1 لالی پاپ بر روی آن نصب شده و رابط کاربری زد تی ایی بر بالای این سیستم‌عامل گوگل دیده خواهد شد. سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو نیز احتمال دارد روی آن از  قبل نصب شود؛ حداقل بر اساس لیست منتشر شده تنا که اینچنین است. گوشی نوبیا زد 11 مینی با اندازه‌های 141.9 در 70.4 در 8 میلیمتر، 138 گرم وزن داشته و یک اسکنر اثرانگشت در پشت آن خودنمایی خواهد کرد. این دستگاه در رنگ‌های سیاه و سفید در دسترس خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*