اچ تی سی نکسوس

تصویر اچ تی سی نکسوس فاش شد؛ طراحی شبیه اچ تی سی ۱۰

همان‌طور می‌دانید شرکت گوگل هرساله گوشی هوشمند نکسوس خود را با همکاری یکی از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند طراحی می‌کند. اگر به یاد داشته باشید اولین گوشی هوشمند نکسوس توسط اچ تی سی تحت عنوان اچ تی سی وان روانه بازار شد و اکنون همکاری دوباره بین این دو شرکت صورت گرفته است. امروز هم تصویری از اچ تی سی نکسوس جدید در ردیت منتشر شد.

شرکت اچ تی سی به‌تازگی آخرین پرچم‌دار خود را با نام اچ تی سی ۱۰ معرفی کرد و اکنون نوبت به تولید دوباره نکسوس رسیده است. تصویر فاش شده در واقع، نمونه رندری از اچ تی سی نکسوس است که طراحی زیبای این گوشی را به رخ همگان می‌کشد. آن‌طور که از تصویر فاش شده پیدا است، این دستگاه ترکیبی از طراحی اچ تی سی ۱۰ با برند نکسوس بوده و برخی بر این باورند که ایده خوبی برای اجرا است. البته احتمالا گوگل طراحی متفاوتی را در نکسوس جدید ترجیح دهد.

دیگران هم اجازه گوگل را برای ساخت این دستگاه که ظاهری شبیه به اچ تی سی ۱۰ دارد را بعید می‌دانند. به‌هرحال اچ تی سی نکسوس در سال جاری روانه بازار می‌شود و کسی از جزئیات این محصول خبری ندارد. همچنین طراحی شبیه به اچ تی سی ۱۰ در نکسوس جدید به نفع شرکت تایوانی است.

در این گزارش ادعا شده که شرکت اچ تی سی قصد دارد، دو گوشی هوشمند نکسوس را روانه بازار کند. . البته نکسوس ۶ پی در ساله گذشته فروش خوبی را داشت و شاید هواوی دوباره در طراحی نکسوس نقش داشته باشد. به‌هرحال بعید نیست که گوشی‌های هوشمند جدید نکسوس توسط هواوی و اچ تی سی ساخته شود. حال باید منتظر انتشار اخبار جدید و تصاویری حقیقی از محصولات جدید نکسوس باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟ آیا نسخه نکسوس اچ تی سی ۱۰ را می‌پسندید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*