اخبار بازی‌های ویدیویی هفته

مروری بر اخبار بازی‌های ویدیویی هفته چهارم فروردین 95

بازهم یک‌شنبه‌ دیگری فرا رسید و با پست جامع اخبار بازی‌های ویدیویی هفته خدمت شما کاربران گرامی هستیم. همان‌طور که اطلاع دارید در این پست به‌صورت هفتگی مروری بر اخبار بازی‌های ویدیویی و بررسی مهم‌ترین شایعات منتشر شده در طول هفت روز گذشته خواهیم داشت.

به‌مرور و بررسی اخبار بازی‌های ویدیویی هفته چهارم فروردین 95 خوش‌آمدید!

PlayStation-5-Xbox-Two

پلی‌استیشن 4 همچنان در صدر فروش

کمپانی «سونی» با استناد بر آمار و گزارش منتشر شده توسط گروه NPD از پیروزی خود در ماه مارس نسبت به رقیب خود خبر داد. با وجود اینکه کمپانی مایکروسافت از قیمت کنسول اکس باکس وان کاسته است اما باری دیگر شاهد کسب مقام اول پرفروش‌ترین کنسول ماه توسط پلی‌استیشن 4 بودیم. این کنسول در ماه مارس سال میلادی جاری توانست بیشترین فروش در ایالات‌متحده آمریکا را به خود اختصاص دهد.

Red-Dead-Redemption-2

آیا بازی Red Dead Redemption 2 در دست ساخت قرار دارد؟

با اینکه تاکنون هیچ صحبتی از سوی شرکت «راک‌ استار» نشده اما احتمال در دست ساخت بودن بازی Red Dead Redemption 2 بسیار افزایش یافته است؛ چراکه به‌تازگی تصویری که متعلق به نقشه‌ی نسخه‌ی جدید بازی به بیرون درز پیدا کرده است. این در حالی بوده که یکی از کاربران انجمن NeoGAF توانسته وجه مشترکی بین نقشه لو رفته و نقشه مربوط به شماره اول بازی Red Dead Redemption بیابد.

the_division

The Division، پرفروش‌ترین بازی مارس

درخشش بازی The Division همچنان پایدار است. در طی انتشار گزارش ماهیانه گروه NPD مشخص شد که عنوان خوش ساخت و مهیج The Division توانسته در ماه مارس سال میلادی جاری رتبه یک پرفروش‌ترین بازی را به خود اختصاص دهد. همچنین شایان ذکر است که عناوین Far Cry: Primal و The Legend of Zelda: Twilight Princess HD به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

Ark

دایناسور سواری در ماه

علاقه‌مندان به عناوینی دایناسور سواری! بدون تردید با بازی جذاب و مهیج Ark: Survival Evolved آشنایی لازم را دارند. در این بازی آنلاین شما می‌توانید به‌صورت آزادانه در گروه‌های مختلف قرار بگیرید و با تربیت و تجهیز دایناسور خود با سایر بازیکنان به مبارزه بپردازید. بنا بر اطلاعات منتشر شده از سوی سازندگان، آن‌ها قصد دارند که پا از زمین فراتر گذاشته و به ماه بروند! پس اگر تا به الان بر روی ماه دایناسور سواری نکرده‌اید، این بهترین فرصت بوده که در Ark Moon Survival مشغول انجامش شوید.

Star Citizen

10 سوال و 10 پاسخ

سازنده بازی Star Citizen آقای Chris Roberts در صفحه یوتیوب خود با ساخت کلیپی اقدام به پاسخگویی سوالات کاربران کرده است. در این ویدیو به هواداران این بازی اجازه داده شده که 10 سوال در مورد «رئیس» بازی بپرسند.

Minecraft-Windows-10-Edition

فروش دیوانه‌وار Minecraft توقف ناپذیر است

چه کسی فکر می‌کرد یک بازی مستقل و ساده به نام Minecraft بتواند چنین محبوب و مخاطب پسند شود؟ من که این‌گونه فکر نمی‌کردم. حال جالب است بدانید که بعد از گذشت یک سال از انتشار Minecraft، این بازی همچنان به فروش دیوانه‌وار خود ادامه می‌دهد. بنا بر اعلام روزنامه «نیویورک تایمز» روزانه 10 هزار نسخه از این عنوان به فروش می‌رسد.

بازی Doom در بیست چهارم اردبیلت عرضه خواهد شد + تریلر کمپین

نسخه‌های آزمایشی DOOM

بر طبق گفته آقای Major Nelson تعداد زیادی نسخه آزمایشی از بازی DOOM پیشروی کاربران خواهد بود. پس اگر از علاقه‌مندان به تجربه این عنوان تیراندازی اول‌شخص هستید در چند هفته آینده منتظر انتشار نسخه‌های آزمایشی متفاوتی از DOOM باشید.

fallout-4

از اوج خلاقیت Fallout 4 تا ساخت تریلر Star Wars: Rogue One

و اما در ادامه مروری بر اخبار بازی‌های ویدیویی هفته چهارم فروردین بشنوید از خلاقیت جالب یکی از طرفداران و صد البته ماهر بازی Fallout 4. این فرد توانسته با تغییراتی که درون بازی Fallout 4 به وجود آورده دست به ساخت اولین تریلر از بازی Star Wars: Rogue One بزند.

UFC 2

ضربه تمام کننده Stockton Slap

طرفداران بازی ورزشی UFC 2 این هفته بیکار نخواهند نشست؛ چراکه قرار است در به‌روزرسانی بزرگ و جدیدی که برای این عنوان منتشر می‌شود علاوه بر جزئیات ریزودرشت، ضربه تمام کننده Stockton Slap مبارزی بدنام Nick Diaz به روند گیم‌پلی بازی اضافه شود. برخورد این ضربه در بازی‌های ویدیویی نیز دردناک است!

Miitomo

فروش 280 هزار دلاری

Miitomo اولین بازی ساخته شده توسط کمپانی «نینتندو» برای گوشی‎های هوشمند محسوب می‌شود. با وجود اینکه بازی رایگان بوده اما در هفته گذشته مبلغی بالغ بر 280 هزار دلار درآمد داشته است. همان‌طور که گفته شد بازی رایگان بوده اما افراد می‌توانند با پرداخت پول اقدام به خرید اقلام جدید و اضافی کنند که موجب سرعت بخشیدن به پیشرفت شخصیت آن‎ها می‌شود.

Roblox_604x423

Roblox به هدست واقعیت مجازی راه پیدا کرد

به لطف یکی از بازی‌بازان خوش‌ذوق از هم‌اکنون می‌توانید بازی سرتاسر پراضطراب و استرس Roblox را از طریق هدست‌های واقعیت مجازی تجربه کنید. در این بازی شما درون «ترن هوایی» قرار گرفته و مسیرهای پر پیچ‌وتاب و خطرناک این شهربازی را طی می‌کنید.

به پایان مرور مهم‌ترین اخبار بازی‌های این هفته رسیدیم. چه خبری توانست توجه شما را خود جلب کند؟ آن را با گجت‎نیوز در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*