Vernee Apollo

Vernee Apollo اولین گوشی دنیا با بدنه‌ای از جنس آلیاژ تیتانیوم

این روزها بیشتر تلفن‌های هوشمند با بدنه‌های فلزی رونمایی و عرضه می‌شوند. اخیراً تلفن هوشمند جدید کمپانی Vernee، با نام Vernee Apollo ، ورود طوفانی و غیرمنتظره‌ای به فضای وب داشته است.

همان‌طور که گفتیم، سازندگان معتبر تلفن و تبلت های هوشمند این روزها علاوه بر پرچم‌داران خود، بدنه تلفن‌های میان رده را نیز از جنس فلز و آلیاژهای مختلف می‌سازند. درحالی‌که سال‌های گذشته، بدنه فلزی را تنها در پرچم‌داران و تلفن‌های گران‌قیمت می‌دیدیم.

جدیدترین خبر منتشر شده در مورد تلفن Vernee Apollo از کاور پشتی آن پرده برداشته است؛ گفته می‌شود بدنه پشتی این تلفن جدید از جنس آلیاژ تیتانیوم بوده و ضخامت 2 میلی‌متری دارد. اگر این خبر درست باشد، آپولو اولین تلفن جهان با چنین مشخصه‌ای خواهد بود. به نظر می‌رسد کمپانی Vernee حالا طراحی فلزی و پریمیوم را به سطح جدید و بالایی رسانده است. آن‌ها جهت ساخت و تعبیه چنین کاور مستحکم و درعین‌حال نازک، از تکنولوژی برش گوشه‌ای (Cutting Edge Technology) و همچنین تکنولوژی تعامل داخلی (internal integration) سود برده‌اند.

در ادامه توجه شما را به تصاویری از این محصول و بدنه آن جلب می‌کنیم:

 

کاور پشتی تلفن Vernee Apollo به نسبت رقیبان دیگر با بدنه فلزی، دو الی سه برابر مستحکم‌تر است و همین موضوع نیاز به استفاده از محافظ‌های پشتی را کاهش می‌دهد. هم‌اکنون تلفن دیگری از کمپانی Vernee با نام Thor در مرحله پیش‌فروش قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود تلفن‌های Vernee Apollo و Vernee Apollo lite در ادامه سال جاری عرضه شوند.

امیدواریم از این خبر نهایت بهره را برده باشید. سؤالات و نظرات خود پیرامون تکنولوژی به‌کاررفته در آپولو را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. پشت گوشی کپی اچ تی سی 10هستش