گوشی Blackview R7

گوشی Blackview R7 با پردازنده هلیو P10

گوشی Blackview R7 پرچم‌دار جدید کمپانی Blackview خواهد بود. Blackview یک کمپانی گوشی ساز بوده که به‌تازگی کار حرفه‌ای خود برای تولید گوشی‌های هوشمند اندرویدی را شروع کرده است. این کمپانی تمرکز خود را بر روی دستگاه‌های رده پائین و میان رده‌ای چون Blackview اولترا پلاس و Blackview A8 قرار داده است. بااین‌حال Blackview قصد ندارد که خود را به بازار دستگاه‌های پایین رده محدود کند، به همین دلیل Blackview قصد دارد پرچم‌دار جدیدی برای سال 2016 معرفی کند. این دستگاهی که در آینده‌ای نزدیک شاهد آن خواهیم بود، Blackview R7 نام دارد. گوشی که تصاویری از آن در دسامبر سال گذشته منتشر شد و در حال حاضر کمپانی جزئیاتی از آن را تائید کرده است.

مهم‌ترین بخش این خبرها درباره قیمت گوشی Blackview R7 است. این کمپانی تائید کرده که فروش گوشی Blackview R7 با قیمت 159.99 دلار در فروشگاه‌های آنلاین سراسر جهان انجام خواهد شد. این گوشی به‌زودی به‌طور رسمی معرفی شده و فروش آن در ماه مه 2016 آغاز خواهد شد.

شاید به نظر برسد که قیمت حدود 160 دلاری برای این گوشی رقم بالایی باشد اما باید گفت که دستگاه جدید Blackview مشخصات خوبی را کنار هم جمع کرده است. سوخت اصلی این گوشی توسط پردازنده هشت هسته‌ای هلیو P10 تأمین می‌شود، تراشه‌ای که در بسیاری از پرچم‌داران میان رده‌ی موجود در بازار امروزی، مانند گوشی OPPO R9، استفاده شده است. این گوشی هوشمند دارای یک نمایشگر فول اچ دی 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل بوده و محافظ صفحه‌نمایش کورنینگ گوریلا گلس 3 بر روی آنجا خوش کرده است. گفته شده است که طراحی این گوشی یک نمایشگر بدون حاشیه را نشان می‌دهد.

گوشی Blackview R7 با پردازنده هلیو P10 همراه خواهد بود

اگر بخواهیم درباره گستره حافظه گوشی Blackview R7 صحبت کنیم، 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد که ظرفیت فضای ذخیره‌سازی آن از طریق یک کارت میکرو اسدی تا 128 گیگابایت نیز قابل ارتقا خواهد بود. یک سنسور دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک سنسور دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو برای گرفتن سلفی و ویدئو چت دیده می‌شود. بدنه این گوشی از فلز ساخته شده که نمای زیبایی نیز به آن داده است.

Blackview R7 دارای یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی بوده و سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو مدیریت برنامه‌های اجرایی آن را برعهده خواهد داشت. همان‌طور که می‌بینید چنین مشخصاتی برای یک گوشی 159.99 دلاری مشخصات بسیار مناسبی خواهد بود. حتی گوشی‌هایی چون ردمی نوت 3 پرو یا میزو ام 3 نوت که تقریباً با همین قیمت در خرده‌فروشی‌ها عرضه شده‌اند، چنین مشخصاتی ارائه نداده‌اند. در حال حاضر باید منتظر معرفی رسمی این گوشی در ماه مه باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*