ساعت Gear S2

ساعت Gear S2 سامسونگ از آیفون پشتیبانی خواهد کرد

در ماه ژانویه سامسونگ پشتیبانی نسل جدید ساعت Gear S2 از آیفون را تائید کرد. همچون پلتفرم اندروید پوشیدنی گوگل، سامسونگ نیز قصد دارد توجه علاقه‌مندان و کاربران وفادار اپل را به خود جلب کند. بااین‌حال این تنها موردی بود که در آن تاریخ منتشر شد.

طی چند سال گذشته، کمپانی‌های مختلف نظیر سامسونگ، اپل، ال‌جی و… علاوه بر تلفن و تبلت های هوشمند، وارد جبهه رقابتی دیگری شدند؛ ساعت‌های هوشمند. از اپل واچ گرفته تا سری Gear S سامسونگ هرساله نسخه جدید و بهبود یافته‌ای را عرضه می‌کنند تا در نهایت سهم قابل‌توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهند.

حالا با انتشار ناگهانی نسخه آزمایشی از اپلیکیشن مدیریت Gear برای سیستم‌عامل iOS، به نظر می‌رسد ساعت Gear S2 سامسونگ از تلفن‌های اپل پشتیبانی خواهد کرد. این نسخه از اپلیکیشن Gear Manager که در فروم معتبر و قدرتمند XDA Developers منتشر شده است و برخی از کاربران توانسته‌اند آن را بر روی دستگاه‌های جیلبرک شده اپل نصب و اجرا کنند.

البته عملکرد این نسخه در حد یک برنامه آزمایشی است و در صفحه مربوط به آن صحبت‌های فراوانی پیرامون مشکلات اتصال و قطع شدن مطرح‌شده‌اند؛ به‌هرحال با اپلیکیشن بتا و آزمایشی روبرو هستیم. علاوه بر این، برنامه یادشده هم‌اکنون در آیفون‌های جیلبرک شده اجرا می‌شود و به همین دلیل همه‌چیز در سطح غیررسمی قرار دارد.

اگر از نصب و اجرای یک برنامه غیررسمی و کامل نشده بر روی آیفون خود ترسی ندارید، جهت دانلود فایل نصب به این لینک مراجعه کنید. در شایعات منتشر شده، عرضه نسخه نهایی برنامه در آینده نزدیک را تائید کرده است، بنابراین بهتر است در این زمینه عجله نکنید.

gear-we

خوشبختانه سامسونگ هم‌اکنون منتظر اپل و اقدامات مربوط به عملی شدن این مهم و دسترسی همگانی است. ازآنجایی‌که اندروید پوشیدنی مدتی است که به اپ استور راه‌یافته، احتمالاً کمپانی کره‌ای نیز با موانع بزرگی جهت ثبت اپلیکیشن مدیریت ساعت‌های رایزنی خود مواجه نخواهد بود.

ساعت Gear S2 سامسونگ با گودی چرخشی متمایزی همراه شده است که جهت گشت‌وگذار در منو و بخش‌های مختلف به کار گرفته می‌شود. همچنین گفته می‌شود این گجت بسیار خوش‌ساخت و تک خواهد بود. بااین‌حال پس از رونمایی اولیه آن در پاییز قبل، در اولین بررسی‌ها مشکلاتی نظیر گران‌قیمت بودن، محدودیت اپلیکیشن، عمر باتری معمولی و … در آن مشاهده شد.

اما چند ماه دیگر و با شکسته شدن قیمت‌ها، احتمالاً این نسل جدید از ساعت هوشمند سامسونگ نظر شما را جلب کند و بخواهید آن را با تلفن اندرویدی خود همراه کنید. امیدواریم پشتیبانی از آیفون نیز در آینده نزدیک فراهم شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*