Rapture

Everybody’s Gone to the Rapture برای رایانه‌های شخصی منتشر شد

ساعاتی پیش استودیو سازنده بازی Everybody’s Gone to the Rapture در طی خبری رسمی از انتشار بازی خود بر روی شبکه «استیم» (Steam) خبر داد.

بنا بر گفته استودیو The Chinese Room، آن‌ها کار بر روی نسخه مربوط به رایانه‌های شخصی بازی Everybody’s Gone to the Rapture را از سپتامبر سال گذشته شروع کرده‌ که در این مسیر مسئولین سونی کمک‌های فراوان و نقش اساسی و مهمی در روند پورت نمودن بازی ایفا کرده‌اند.

این بازی پیش‌تر به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر گردید اما اگر قادر به تجربه آن نبودید، هم‌اکنون با مراجعه به شبکه «استیم» می‌توانید نسخه دیجیتالی بازی را خریداری و دانلود کنید.

آقای Dan Pinchbeck، مدیر استودیو The Chinese Room در مصاحبه ماه گذشته خود گفته بود که:

از اینکه این بازی را برای پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه می‌کنیم، احساس خوبی دارم چرا که آنجا جایی بوده که کار ما آغاز شده است.

لازم به ذکر بوده که تیم The Chinese Room در حال کار بر روی بازی جدیدی که Total Dark خطاب می‌شود، است؛ آن‌طور که توصیف شده در این عنوان شاهد سبکی ماجراجویی هستیم و مقصد بازی Total Dark رایانه‌های شخصی خواهد بود.

everybodys_gone_to_the_rapture_2-600x337

بازی Everybody’s Gone to the Rapture هم اکنون در شبکه «استیم» با قیمت 19.99 دلار جهت خریداری و دانلود موجود است.

شایان به ذکر بوده که بازی Everybody’s Gone to the Rapture در اوت سال 2015 برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر گردید. این در حالی بوده که عنوان ذکر شده ابتدا قرار بود به‌صورت انحصاری برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شود. در این بازی ماجراجویی شما با اتمسفری فرازمینی مواجه خواهید شد که ذهن شما را درگیر خود می‌سازد؛ بازی دارای حالت تک‌نفره بوده و به لطف موتور بازی‌ساز CryEngine شاهد طراحی چشم‌نوازی در محیط هستیم؛ تمامی اجسام به بهترین شکل ممکن طراحی شده‌اند طوری که ممکن است دقایقی یک جا بایستید و خیره به منظره جذابی شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*