گلکسی S3

انفجار گلکسی S3 در تخت خواب پسر جوان

طبق خبری که ساعاتی قبل به دستمان رسید، یک دستگاه گلکسی S3 سامسونگ در حال شارژ رها شده بود که چندی بعد منفجر شده است.

هر از چند گاهی خبرهای مربوط به انفجار، ذوب شدن و خم شدن محصولات مختلف نظیر تلفن و تبلت‌ها در فضای وب و رسانه‌ها پخش می‌شوند. با این که گاهی اوقات این خبرها بیشتر جنبه تخریبی دارند و کاملاً هدف‌دار هستند، اما از برخی اتفاقات باید عبرت بگیریم تا قربانی دیگری از آن نباشیم. معمولاً این خبر‌ها را پیرامون شرکت‌های بزرگ تکنولوژی نظیر سامسونگ و اپل (خم شدن آیفون 6 پلاس) می‌شنویم. به نظر می‌رسد دوباره تلفن در حال شارژ شدن شرکت سامسونگ حادثه‌ای آفریده است.

پسر صاحب این تلفن حین انفجار گلکسی S3 بر روی تخت کنار آن بوده اما خوشبختانه آسیب جدی به وی وارد نشده و پس از مشاهده دود از کنار آن دور شده است. بر اثر این حادثه، ابتدا رویه تخت سوراخ شده و کم‌کم تشک و لایه‌های درونی آن آسیب دیده‌اند. والدین این پسر بچه قصد مراجعه به مرکز خدمات بیمه و یا خود سامسونگ را ندارند، چراکه معتقدند به دلیل چند ساله بودن محصول احتمالاً فقط وقت خود را تلف می‌کنند و چیزی به دست نخواهند آورد.

مادر این پسر بچه در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که فرزندش از به صدا در آمدن آلارم دود از خواب بیدار شده است. وی همچنین افزود که اعضای خانواده از این اتفاق یک درس ارزشمند گرفته‌اند.

این یک حادثه خوشایند برایمان نبوده، اما حداقل از آن درس‌هایی گرفتیم؛ اول این که از این به بعد تلفن و تبلت های خود را تنها در ساعات روز شارژ می‌کنیم و دوم این که دیگر آن‌ها را در کنار پارچه، فرش و مواردی از این قبیل قرار نخواهیم داد – مادر پسربچه

همان‌طور که گفتیم، خوشبختانه طبق گزارش رسمی منتشر شده هیچ کس در این حادثه آسیب ندیده است. در بسیاری از این موارد و حوادث، مقصر اصلی یک شارژر غیر اصل و مشکل دار است، به خصوص هنگامی که تلفن‌های قدیمی را شارژ می‌کنیم. با این حال هنوز علت اصلی بروز این حادثه مشخص نشده است.

در تصویر بالا، نمایی از باتری گلکسی S3 پس از بروز این حادثه را مشاهده می‌کنید. امیدواریم با رعایت نکات ایمنی هرگز چنین اتفاقی برای شما عزیزان رخ ندهد. از شارژ کردن تلفن هوشمند خود در اوقات شب و به مدت طولانی خودداری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*