ای‌تی اند تی (at&t) قصد فروش HTC 10 را ندارد

ای‌تی اند تی (AT&T) قصد فروش HTC 10 را ندارد

اگر شما وب‌سایت ای‌تی اند تی و HTC را زیر و رو کنید، هرگز مدل HTC 10 مربوط به اپراتور AT&T را پیدا نخواهید کرد. اپراتور ای‌تی اند تی هیچگونه تصمیمی برای فروش این گوشی ندارد.

در این رابطه مدیر بخش روابط‌عمومی HTC امروز با انتشار توییتی دارندگان سیم‌کارت‌های اپراتور ای‌تی اند تی را به خریدن نسخه‌ی Unlocked شده‌ی HTC 10 از وب‌سایت HTC.com تشویق کرد تا بتوانند از سیم‌کارت خود بر روی این گوشی استفاده کنند. او در این باره گفت که سیم‌کارت‌های اپراتور ای‌تی اند تی بر روی مدل Unlocked به طور کامل پشتیبانی می‌شوند. این تصمیم ای‌تی اند تی بیشتر از اینکه به این کمپانی ضرر بزند، به شرکت HTC صدمه خواهد زد.

AT&T قصد فروش HTC 10 را ندارد

HTC در گذشته نیز چنین اتفاقی را تجربه کرده بود. زمانی که HTC گوشی HTC One را برای اولین بار معرفی کرد، اپراتور Verizon هیچ‌گونه علاقه‌ای برای فروش این گوشی نداشت، چراکه اعتقاد داشت گوشی HTC DROID DNA یک گوشی پرچمدار است و این شرکت نیازی به یک گوشی پرچمدار دیگر ندارد؛ اما سرانجام Verizon در این تصمیم خود تجدید نظر کرد و این گوشی را به فروش رساند.

البته باید به این نکته توجه کرد که هنوز روزنه‌ای امید برای دارندگان سیم‌کارت‌های اپراتور ای‌تی اند تی وجود دارد. آنها می‌توانند با خرید مدل Unlocked شده‌ی این گوشی بدون هیچ مشکلی از سیم‌‌کارت خود استفاده کنند. کمپانی HTC این گوشی را به صورت اقساط 12 ماهه و بدون کشیدن هیچگونه سودی بر روی قیمت کلی گوشی، از طریق PayPal به فروش می‌رساند. مشتریان این گوشی می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت HTC.com این گوشی را تهیه کنند. قیمت این گوشی 699 دلار است که با خرید 12 ماهه‌ی این گوشی باید ماهی 58.25 دلار از طریق حساب PayPal خود برای خرید این گوشی پرداخت کنید.

شاید جالب‌ترین نکته‌ی این خبر این باشد که چرا ای‌تی اند تی تصمیم بر این کار گرفته است. آیا ای‌تی اند تی به دلیل فروش کم فروغ HTC One M9 این تصمیم را گرفته؟ جدای از تأیید یا تکذیب این خبر، دومین اپراتور بزرگ ایالات متحده‌ هیچگونه واکنشی نسبت به این تصمیم خود نداشته و تا به حال دلیل این کار خود را اعلان نکرده است.

نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا ای‌تی اند تی با این کار خود به HTC ضربه بزرگی خواهد زد؟ دیدگاه خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. htc و سونی فروششون زیادنیست ولی به علت قیمت بالا خوب سود میکنن.امیدوارم هیچوقت کنارنکشن و تنوع مدلها و خلاقیتها زیادشه…