نمایش آینه هوشمند اندرویدی در ژاپن+ویدیو

 


با آینه هوشمند اندرویدی علاوه بر تصویر خود، گزارش آب‌وهوا، اخبار، ایمیل‌ها و غیره را نیز می توانید  مشاهده کنید، با استفاده از یک آیینه هوشمند اندرویدی می‌توانید هر روز صبح در حالی که در حال شستن صورت خود هستید و یا مسواک می‌زنید، قیمت سکه و ارز و بالا و پایین های بورس را در آینه مشاهده کنید یا اخبار مهم روزنامه‌ها را به راحتی در آن مطالعه کنید. به این ترتیب صبح زود بدون اینکه روزنامه‌ای خریده باشید یا اینترنت یا صندوق پستی خود را چک کرده باشید، از اخبار و اطلاعات روز، باخبر شده اید. جالب است بدانید چنین آینه‌ای چند روز پیش در نمایشگاه Expo ژاپن رونمایی شد.

اخیراً در نمایشگاه Expo Mobile که در کشور ژاپن برگزار شده است، شرکت سراکو همچون کمپانی کره‌ای سامسونگ که پیشتر در CES 2012 از پنجره دیجیتالی پرده برداری کرد، اقدام به معرفی آیینه هوشمندی کرده است که با به‌کارگیری حسگرهای RF، کاربر را قادر می‌سازد حتی بدون لمس سطح آینه و تنها با نزدیک کردن نوک انگشتانش، محتوای الکترونیکی این آینه جادویی را کنترل نماید. البته همه چیز در پس پرده توسط یک تبلت اندرویدی کنترل می‌شود.
این آینه به جز تمامی این موارد به دماسنج، دستگاه اندازه گیری میزان مصرف آب و همچنین ترازو مجهز شده تا بتوانید در هر زمان که خواستید وضعیت رژیم غذایی و اضافه وزن خود را بسنجید! در کل می توان گفت که این ابتکار چشم بادامی‌ها نه تنها ما را به خانه‌های هوشمند نزدیک‌تر می‌کند، که تجربه جدیدی از کار با تبلت‌ها را نیز ارائه می‌نماید.
شایان ذکر است که تمامی قدرت پردازش این آینه از یک تبلت آندرویدی گرفته می‌شود و تصاویر آن نیز به کمک یک مانیتور از جنس LCD هوشمند شفاف که در بدنه آیینه کار گذاشته شده تامین می‌گردد. به دلیل بزرگی اندازه این آینه کار کردن با آن بسیار جذاب است.
یکی از نمایندگان این شرکت ابراز داشت که متاسفانه هنوز نمونه تبلیغاتی این محصول آماده نشده است ولی به زودی نمونه‌هایی از آن برای معرفی و آشنایی هر چه بیشتر خریداران معرفی خواهد شد. گفتنی است به محض عرضه عمومی، این شرکت قصد دارد تا فروش خود به مراکزی چون سالن های زیبایی و باشگاه های شبانه را آغاز نماید.
ظاهرا کارتون و فیلم‌هایی که روزی آنها را تخیلی می‌دانستیم و در آنها یک آینه جادویی با انسان صحبت می‌کرد، به زودی به واقعیت خواهند پیوست.


منبع: TheVerge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*