یومی تاچ ایکس Umi Touch X

گوشی هوشمند یومی تاچ ایکس معرفی شد؛ صفحه نمایشی بدون حاشیه

گوشی هوشمند یومی تاچ ایکس (Umi Touch X) معرفی شد. این خبری است که همراه با تصاویر منتصب به آن در خروجی یک وب‌سایت روسیه‌ای قرار گرفت. هرچند که وب‌سایت یومی چنین خبری را نه تأیید کرده و نه تکذیب اما می‌توان حدس زد که اطلاعات نهایی و درست خواهند بود.

یومی (UMi) یکی از تولیدکنندگان چینی است که ما قبلاً نیز در خصوص آن صحبت کرده‌ایم. این کمپانی تابه‌حال گوشی‌های هوشمند جذابی مانند یومی Iron و یومی eMax را به بازار عرضه کرده است. اگر به خاطر داشته باشید ماه گذشته تصویری از گوشی هوشمند یومی تاچ ایکس (UMi Touch X) را ماه گذشته بر روی خروجی سایت قرار دادیم. محصولی که دارای صفحه‌نمایشی بدون حاشیه و جذاب است. حال به نظر می‌رسد که یومی از این گوشی هوشمند رونمایی کرده است.

اولین و مهم‌ترین ویژگی یومی تاچ ایکس تصمیم کمپانی سازنده آن به حذف حاشیه‌های صفحه‌نمایش آن بوده است. این گوشی به‌هیچ‌عنوان مستطیلی نبوده و با طراحی مخروطی شکل خودش سعی داشته تا بهترین تجربه را به کاربرانش القا کند. همان‌طور که می‌تواند در تصاویر زیر مشاهده کنید، این هندست یک گوشی طراحی زیبایی داشته و حاشیه‌ها کاملاً در صفحه‌نمایش آن محو شده‌اند؛ بنابراین صفحه‌نمایش مستقیماً به بدنه فلزی این گوشی متصل است. البته این نخستین محصولی نیست که با چنین طراحی مدرنی عرضه می‌شود. گوشی‌های هوشمند نوبیا زد 9 (Nubia Z9) و الفون پی 9000 اج (Edge  Elephone P9000) نیز از چنین طراحی بهره می‌برند هرچند که این مدل تابه‌حال عرضه نشده است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت یومی تاچ ایکس به یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی با پنل منحنی LTPS و محافظ شیشه گوریلا 3 مجهز شده است. این دستگاه از تراشه 64 بیتی MT6735 مدیاتک با سرعت 1.3 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Mali-T720 و دو گیگابایت رم بهره می‌برد. دوربین گشتی این دستگاه از یک سنسور 8 مگاپیکسلی IMX219 کمپانی سونی همراه با فلش LED و دوربین جلویی نیز از سنسور 2 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

از ویژگی‌های جذاب دیگر این گوشی چینی باید به وجود یک باتری قدرتمند 4,000 میلی‌آمپری، 16 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقاء به‌وسیله کارت‌های میکرو SD)، رابط کاربری UMi Touch X بر مبنای اندروید مارشمالو، اتصال 4G LTE و پشتیبانی از دو سیم‌کارت به‌صورت هم‌زمان اشاره کرد.

البته این اطلاعات بر روی وب‌سایت روسیه‌ای یومی قرار گرفته است و تا بدین لحظه وب‌سایت اصلی این شرکت چنین خبری را منتشر نکرده است. در حال حاضر قیمت این محصول نیز مشخص نیست اما طبق برآوردی که در گذشته انجام شده است، 150 دلار هزینه خرید این گوشی فوق‌العاده عالی و مقرون‌به‌صرفه خواهد بود.

تصاویر یومی تاچ ایکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*