شفق قطبی

حرارت، شفق قطبی را روی این ماگ‌ها ظاهر می‌کند

شفق قطبی دیگر تنها یک تصویر دور از دسترس و رویایی نیست. ماگ‌هایی طراحی شده‌اند که برای شما این شفق را به کنار میز صبحانه‌تان می‌آورند؛ جایی در چند قدمی شما. کافی است لیوانتان را با مقداری آب داغ پر کنید و بعد به تماشای رقص نورها بنشینید.

کافئین، نورها را به پرواز وا می‌دارد. ما را به تحرک ما می‌دارد. نوشیدن کمی قهوه صبحگاهی به ما کمک می‌کند تا روز را بهتر شروع کنیم. حالا این امکان واقعی و تصویری برای همه به کمک این ماگ‌ها فراهم شده است.

 

aurora-borealis-heat-changing-coffee-mug-3

ماگ با طرح شفق قطبی

بسیاری از ذره‌های کافیین به جریان خون ما وارد می‌شوند تا با افزایش سرعت گردش خون، به ما انرژی بیشتری برای تحرک بدهند؛ ذرات خورشید هم که از جو زمین عبور می‌کنند شرایط مشابهی را تجربه می‌کنند. آن‌ها نیز انرژی خود را با ما از طریق شفق قطبی به اشتراک می‌گذارند.

نمایشی زیبا از انرژی نور و تحرک آن‌ها برای جریان بخشیدن به مفهوم زندگی. وقتی این ذرات در بخش‌هایی که ارتفاعی کمتر از ۱۵۰ مایل (۲۴۱.۴۰۲ کیلومتر) دارند برخورد می‌کنند، فوتون آزاد می‌شود. فوتون‌هایی به رنگ زرد و سبز که تصویری در آسمان ایجاد می‌کنند که مشابه آن روی این ماگ‌ها قابل دیدن است؛ البته تنها زمانی که درون آن از مایعی گرم پر شده باشد.

isqp_aurora_borealis_heat_changing_mug

شاید دوست داشته باشید بدانید که شفق‌های قطبی در نزدیکی قطب مغناطیسی شمالی ممکن است خیلی بالا باشد و به‌راحتی دیده نشود، ولی در افق شمالی به‌صورت سبز بر افروخته و در صورت طلوع خورشید به‌صورت قرمز کمرنگ دیده می‌شود. شفق‌های قطبی معمولاً از سپتامبر تا اکتبر و از مارس تا آوریل اتفاق می‌افتند. بعضی از قبایل کانادایی به این پدیده رقص ارواح می‌گویند. در قطب جنوب نیز این اتفاق می‌افتد ولی فقط در جنوبی‌ترین عرض جغرافیایی قابل‌رؤیت است. و گاهی اوقات در آمریکای جنوبی و استرالیا نیز دیده می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*