شرکت هواوی چین

شرکت هواوی قصد دارد 140 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سال جاری بفروشد

شرکت هواوی با برنامه‌ریزی‌های خود قصد دارد تا در سال جاری 140 میلیون دستگاه گوشی هوشمند را به فروش برساند. Digitimes گزارش می‌دهد که بیش از 44 درصد این فروش مربوط به گوشی‌های میان رده‌ای و رده‌بالایی هواوی خواهد بود.

شرکت هواوی امروزه به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان با نفوذ جهانی که در حال حاضر خارج از خاک چین هم دارای محبوبیت زیادی است شناخته می‌شود. در سالیان گذشته این شرکت به گسترش حضور خود در بازار جهانی ادامه داده است و با همکاری گسترده‌ای که توسط گوشی هوشمند نکسوس 6 پی بین آن‌ها و گوگل به وجود آمد، هواوی به بازار غرب نیز ورود قدرتمندانه‌ای داشته است.

این کمپانی که اخیراً دو پرچم‌دار خود هواوی پی 9 و پی 9 پلاس را نیز معرفی کرده است قصد دارد تا در تا پایان سال 2016 رکورد فروش 140 میلیون دستگاه گوشی هوشمند را به نام خود ثبت کند.

با توجه به گزارش تازه Digitimes، سال جاری کمپانی چینی هواوی در نظر گرفته تا این تعداد گوشی هوشمند را در بازار‌های جهانی به فروش برساند که حدود 44 درصد آن‌ها مربوط به گوشی‌های میان رده‌ای و رده‌بالای این کمپانی هستند. این کمپانی آسیایی قصد دارد تا با همکاری حامل‌های محلی فعالیت جدی‌تری را در بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ای و رده‌بالایی ایالات‌متحده داشته باشد.

برای بازارهای نوظهور نیز هواوی در حال برنامه‌ریزی است تا با باز کردن چندین مراکز خرده‌فروشی به مشتریان خود پشتیبانی ارائه دهد. این کمپانی به‌طورکلی چشم‌انداز مثبتی داشته و قصد دارد باعرضه محصولاتی باکیفیت تجربه بهتری را به مشتریانش ببخشد. شرکت هواوی به دنبال آن است تا همکاری‌های تازه‌ای را با فروشندگان معتبر بازارهای جهانی آغاز کند (که این فروش علاوه بر گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و تجهیزات شبکه را نیز در برمی‌گیرد) و انتظار می‌رود که این شرکت تا پایان سال 2016 میلادی 30 میلیارد دلار سودآوری داشته باشد.

شرکت هواوی اخیراً از دو پرچم‌دار پرقدرت خودش هواوی پی 9 و پی 9 پلاس رونمایی کرده است. این تولید کننده همچنین در نظر دارد تا از گوشی‌هایی مانند هواوی آنر 8 و آنر 5 سی نیز تا اواخر ماه جاری رونمایی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بعید میدونم با برتری اسنپ 820 نسبت به کیرین 955 کسی هواوی بخره. مگه اینکه دنبال یه دوربین خوب باشه یا هواووی قیمتش رو کمتر کنه.

    • این قضیه تنها به نیاز کاربرا بستگی داره. بدون شک اسنپدراگون 820 قابل مقایسه با دیگر تراشه ها نیست اما نمیتونه برای هر کاربر غیرحرفه ای وجود اون لازم باشه.