گوشی گلکسی نوت 6

گوشی گلکسی نوت 6 و جی فلکس 3 هر دو مجهز به اسنپدراگون 823 هستند

گوشی گلکسی نوت 6 با پردازنده اسنپدراگون 823 معرفی خواهد شد. کمپانی سامسونگ اوت سال گذشته فبلت گلکسی نوت 5 را معرفی کرد. این گوشی شاید قوی‌ترین دستگاه این کمپانی نباشد اما مطمئناً یکی از قدرتمندترین فبلت‌های سامسونگ است. درهرصورت انتظار می‌رود که گلکس نوت 6 نیز در ماه اوت یا سپتامبر امسال از راه برسد. شایعات زیادی پیرامون این دستگاه به گوش می‌رسد که شاید شنیدن آن خالی از لطف نباشد.

این شایعات جدید از چین شنیده می‌شود و با توجه به اطلاعات ارائه شده، گوشی گلکسی نوت 6 احتمالاً به پردازنده چهار هسته‌ای 64 بیتی اسنپدراگون 823 از کمپانی کوالکام مجهز خواهد شد. گفته می‌شود که اسنپدراگون 823 نسخه ارتقا یافته‌ای از اسنپدراگون 820 است که در حال حاضر قدرت پردازشی گوشی‌هایی چون LG G5، شیائومی می 5، گلکسی S7 و S7 اج را تأمین می‌کند.

بنا بر همین گزارش این پردازنده با سرعت پردازشی 2.6 گیگاهرتز عمل می‌کند. هنوز این کمپانی وجود پردازنده اسنپدراگون 823 را تائید نکرده و این خبر در حد یک شایعه همچنان باقی‌مانده است این احتمال هم وجود دارد که اسنپدراگون 820 با سرعت کلاک بالاتری برای آن در نظر گرفته شود.

سامسونگ گوشی گلکسی نوت 6 را به‌زودی معرفی خواهد کرد

شاید به این فکر کنید چطور ممکن است سامسونگ از تراشه‌های اگزینوس ساخت خود استفاده نکرده و تراشه کمپانی دیگری را به کار برد. این اتفاق عجیبی نیست اگر به خاطر داشته باشید گوشی‌های گلکسی S7 و گلکسی S7 اج نیز در دو نوع مختلف با هر دو تراشه اسنپدراگون 820 و اگزینوس 8890 عرضه شد پس داشتن چنین پردازنده‌ای برای گلکسی نوت 6 زیاد هم دور از ذهن نخواهد بود.

این گوشی، تنها دستگاه خبرساز این شایعات نیست. به‌جز گلکسی نوت 6؛ دستگاه دیگری اما این بار از کمپانی ال‌جی دیده می‌شود. گوشی LG G Flex 3 و پرچم‌دار جدید اکسپریا که احتمالاً آن‌ها نیز با پردازنده اسنپدراگون 823 همراه خواهند بود. گفته می‌شود که مقدار رم موجود روی این دستگاه‌ها بیشتر از ظرفیت رم‌های مورداستفاده‌ی حال حاضر باشد.

گلکسی نوت 6 (Galaxy Note 6) احتمالاً با بیش از 4 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. توجه داشته باشید این اطلاعات هنوز در حد شایعه است و هیچ‌کدام به‌طور رسمی تائید نشده است. برای دریافت اطلاعات تکمیلی، روزانه گجت نیوز را ورق بزنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*