گوشی ال‌جی جی 5 اس ای

شایعه: گوشی ال‌جی جی 5 اس ای مجهز به اسنپدراگون 652 و 3 گیگابایت رم

در کنگره جهانی موبایل سال جاری شرکت های مختلفی حضور داشتند و گوشی های هوشمند بسیاری در طی آن معرفی شدند. شرکت ال جی هم آخرین پرچم دار خود را تحت عنوان ال‌جی جی 5 معرفی کرد، مدت زیادی نیست که این دستگاه روانه بازار شده و اکنون به نطر می رسد که ال‌جی قصد معرفی گوشی ال‌جی جی 5 اس ای (‌LG G5 SE) را دارد.

اگر به یاد داشته باشید چندی پیش بود که اپل آیفون اس ای (iphone SE) را با سخت افزارهای به روز شده معرفی کرد و شاید شرکت ال‌جی هم نسخه کوچکتر جی ۵ را تحت این نام به بازار عرضه کند. با این حال انتظار می رود که ال‌جی ایده‌های مختلف و کاربردی بسیاری را در دستگاه جدید خود پیاده سازی کند.

به عنوان یادآوری گوشی هوشمند ال جی جی 5 دارای صفحه نمایش 5.3 اینچی با وضوح 2560 در 1440 پیکسل، پردازنده اسنپدراگون 820، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 و 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 2800 میلی آمپری با قابلیت جابه جایی ماژول است.

باتوجه به گزارشات جدید منتشر شده گوشی ال‌جی جی 5 اس ای به پردازنده اسنپدراگون ۶۵۲ به جای اسنپدراگون ۸۲۰ و رم ۳ گیگابایتی به جای رم ۴ گیگابایتی مجهز می‌شود و قرار است که در ابتدا روانه بازارهای چین، آمریکای جنوبی و شرق اروپا شود. به هر حال عرضه یک دستگاه میان رده جدید برای ال‌جی سودآورد است.

کریستین کوریا مدیرعامل شرکت ال‌جی قبلا در رسانه ها تایید کرده بود که نسخه ارزان‌تر ال‌جی جی 5 روانه بازار خواهد شد، بنابراین احتمال حضور گوشی هوشمند ال‌جی جی 5 اس ای با  پردازنده اسنپدراگون ۶۵۲ و رم 3 گیگابایتی در بازار موبایل بسیار است. همچنین این انتظار را داریم که ال‌جی به زودی هدست واقعیت مجازی 360  خود را در بازار آمریکا عرضه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*