اچ تی سی 10 لایف استایل ( HTC 10 Lifestyle )

اچ تی سی 10 لایف استایل مدلی با اسنپدراگون 652 رونمایی گشت

کمپانی اچ تی سی نه در رویداد خود بلکه به وسیله وبسایت خود محصول جدیدی را به نام اچ تی سی 10 لایف استایل ( HTC 10 Lifestyle ) معرفی کرده است که این گوشی هوشمند نسخه ارزان قیمت پرچم‌دار تازه وارد آن‌ها HTC 10 خواهد بود.

کمپانی HTC روز شلوغی را پشت سر گذاشته است. ظاهراً رویداد 24 فروردین ماه آن‌ها خیلی جذاب‌تر از آن چیزی است که ما فکرش را می‌کردیم. البته این رویداد یک میهمان مخفی را نیز به همراه داشته است. این تولیدکننده تایوانی محصولی مشابه با پرچمدار خود اچ تی سی 10 را با نام اچ تی سی 10 لایف استایل ( HTC 10 Lifestyle ) رونمایی کرد که این گوشی هوشمند نسخه کم قدرت‌تر و طبعاً ارزان‌تر پرچمدار خود است. اچ تی سی 10 لایف استایل در بسیاری از موارد مشابه با برادر پرقدرت خودش است اما تفاوت‌های بین این دو کاملاً اساسی است.

این گوشی هوشمند از تراشه میان رده‌ای و البته مدرن اسنپدراگون 652 بهره می‌برد، این درحالیست که اچ تی سی 10 به یک تراشه اسنپدراگون 820 مجهز است. از سویی دیگر HTC 10 Lifestyle تنها در یک نسخه 32 بیتی و با ظرفیت سه گیگابایت رم عرضه خواهد شد.

اچ تی سی 10 لایف استایل ( HTC 10 Lifestyle )

دقایقی پیش این گوشی هوشمند به همراه معرفی آن در وبسایت بخش کشور هند HTC قرار گرفته است؛ بنابر این می‌توان حدس زد که هدف این کمپانی از ارائه چنین محصولی، جذب قشر ضعیف‌تری از مردم است.

این گوشی هوشمند همچنان از یک صفحه نمایش 5.2 اینچی QHD Super LCD 5 بهره می‌برد. دوربین اچ تی سی 10 لایف استایل مطابق نسخه اصلی این گوشی 12 اولتراپیکسل بوده که از سیستم تثبیت تصویر نیز بهره مند است. دوربین جلویی این گوشی هوشمند نیز به یک لنز 5 مگاپیکسلی با دیافراگم مناسب f/1.8 تجهیز شده است.

اچ تی سی 10 لایف استایل دارای ابعاد 145.9 در 71.9 در 9.0 میلی‌متر بوده و وزنی معادل 161 گرم خواهد داشت. از سویی دیگر باتری قدرتمند 3,000 میلی‌آمپری این هندست با تکنولوژی Quick Charge 3.0 (شارژ سریع) همراه شده است تا اچ تی سی  نشان دهد نام این گوشی « لایف استایل یا سبک زندگی » چندان بی ارتباط با خود آن نیز نبوده است.

اچ تی سی 10 لایف استایل ( HTC 10 Lifestyle )

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*