تلفن هوشمند اچ تی سی 10

تست‌کننده‌ی تلفن هوشمند اچ تی سی 10 از عملکرد بالای آن می‌گوید

تنها چند ساعت به کنفرانس هیجان‌انگیز اچ تی سی برا معرفی پرچم‌دار جدید خود باقی مانده است. تلفن هوشمند اچ تی سی 10 ( HTC 10 ) به احتمال زیاد نام این دیوایس قدرت‌مند باشد؛ اسمارت‌فونی که قرار است پرچم کمپانی تایوانی را بالا برود و طبق گفته‌ی یک فرد ناشناس، این قدرت کاملا واقعی است.

به تازگی یک فرد ناشناس اقدام به انتشار توییت‌هایی کرده است که ادعا می‌کند یکی از تست کننده‌های اچ تی سی ۱۰ است! هیچ راهی برای این که از هویت واقعی او باخبر شویم وجود ندارد و نه می‌توان ادعای او را رد کرد و نه می‌توان ادعای او را کاملا جدی گرفت. بنابراین بهتر است این خبر را به چشم یک شایعه مطالعه کنید؛ شایعه‌ای که احتمال بالایی برای واقعی بودن آن وجود دارد!

طبق پست‌های منتشر شده توسط این تستر ناشانس، گویا تلفن هوشمند اچ تی سی 10 قرار است همان دیوایس گم‌شده‌ای باشد که علاقه‌مندان اچ تی سی مدت‌ها منتظرش بوده اند. او در چند پست متوالی، اطلاعات زیر را درباره‌ی این اسمارت‌فون به خوانندگان داده است:

یک اسپیکر دوگانه در جلوی دیوایس وجود دارد و دو بلندگوی دیگر هم در قسمت بالایی و پایینی اچ تی سی ۱۰ قرار گرفته اند. کیفیت صدا بسیار بالاست و من جزئیاتی را در موسیقی‌ها می‌شونم که تا پیش از این نمی‌توانستم آن‌ها را بشنوم. عمر باتری؟ چطور است که بگویم ۱۷ ساعت بدون اینکه آن را به شارژ بزنم، از آن استفاده می‌کنم؛ ۶ ساعت هم به طور متوالی صفحه روشن است و از تمام قابلیت‌های آن می‌توانم استفاده کنم. این باتری در بین تمام دیوایس‌هایی که تا به حال داشته ام، بهترین است.

رابط کاربری Sense 8.0 در اچ تی سی ۱۰، شباهت زیادی به اندروید خام دارد و تجربه‌ی بسیار روان و پرسرعتی را نصیب‌تان خواهد کرد. طراحی قسمت پشتی این اسمارت‌فون هم بسیار زیباست و حس خوبی به کاربر دست می‌دهد. در نهایت می‌گویم که این محصول زیباست و اچ تی سی بالاخره موفق شده است یک دیوایس باارزش را بعد از نسل موفق M7 معرفی کند.

صحبت‌های این کاربر ناشناس، در عین حال این‌که بسیار عجیب به نظر می‌رسد، یک حالتی دارد که انگار می‌توانیم به آن‌ها اعتماد کنیم! البته مطمئنا تمام علاقه‌مندان به محصولات اچ تی سی علاقه دارند که تمام این حرف‌ها واقعیت داشته باشد و پس از کنفرانس امروز، آن‌ها هم بتوانند به HTC 10 ببالند و برای اولین بار پس از ماه‌ها، یک پرچم‌دار فوق قدرت‌مند را در خانواده‌ی مورد علاقه‌ی خود ببینند.

البته در کنار این توییت‌ها، تصاویری هم از یک محیط تصویربرداری منتشر شده است که ادعا می‌شود این تصاویر مربوط به رابط کاربری نرم افزار دوربین در اچ تی سی ۱۰ می‌شوند. در تصاویر زیر می‌توانید تغییرات و اضافه شدن گزینه‌های جدید به منوی نرم افزار دوربین در این محصول را تماشا کنید:

تستر ناشناس اچ تی سی ۱۰ از روان بودن و سرعت بالای آن می‌گوید

تستر ناشناس اچ تی سی ۱۰ از روان بودن و سرعت بالای آن می‌گوید

جالب است بدانید که پیش از این هم، اچ تی سی به طور رسمی اعلام کرده بود که این محصول، سریع‌ترین و روان‌ترین دیوایس اندرویدی در تمام جهان خواهد بود و با توجه به اضافه شدن این تعریف‌های جدید، هیجان همه‌ی ما برای مراسم بعد از ظهر به شدت افزایش یافته است. بنابراین شما هم از ساعت ۴ و نیم بعد از ظهر و همزمان با آغاز کنفرانس معرفی تلفن هوشمند اچ تی سی 10 با ما همراه باشید تا جدیدترین اخبار و تصاویر را به محض معرفی این محصول در گجت نیوز مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*