گوشی جدید سونی

گوشی جدید سونی با یک نمایشگر 6 اینچی همراه خواهد بود

گوشی جدید سونی در راه است. یکی از ناامیدی‌هایی که در دو سال گذشته سونی موبایل (Sony Mobile) با آن دست و پنجه نرم کرده است، معرفی یک گوشی هوشمند اندرویدی دیگر است. ما هنوز نام این گوشی هوشمند را نمی‌دانیم اما به لطف عکس‌های منتشر شده از این گوشی که هنوز در چین معرفی نشده، حداقل شکل ظاهری این دستگاه مشخص شده است.

بر اساس گزارش جدیدی از XperiaBlog، این گوشی هوشمند ناشناخته، به نظر می‌رسد که از سری گوشی‌های Xperia C بوده و دقیقاً به همین علت انتظار می‌رود این دستگاه در دسته‌بندی فبلت ها قرار گیرد.

گوشی Xperia C6 Ultra در سال 2015 با یک صفحه‌نمایش 6 اینچی فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) معرفی شد. این گوشی هوشمند سیستم‌عامل اندروید لالی پاپ را اجرا می‌کند و هیچ صحبتی راجع به اینکه آیا سونی این سیستم‌عامل را به مارشمالو ارتقا داده یا خیر به گوش نرسیده است.

با در نظر گرفتن این موضوع که سونی قصد دارد گوشی هوشمند دیگری را در این سری معرفی نماید، دیگر بعید به نظر می‌رسد که این کمپانی بخواهد سیستم‌عامل گوشی میان رده Xperia C6 Ultra را به اندروید مارشمالو ارتقا دهد؛ اما با این حال، هر چیزی ممکن است.

گوشی هوشمند معرفی نشده‌ی Xperia C که تصاویر آن مستقیماً از چین لو رفته بود نشان می‌دهد که این دستگاه دارای یک فلش LED در جلو است. البته اگر خاطرتان باشد، این ویژگی در گوشی Xperia C6 Ultra هم وجود داشت و به همین دلیل وجودِ این فلش در Xperia C می‌تواند قابل توجیه باشد.

پشتیبانی از دو سیم کارت و چیپست مدیاتک در گوشی جدید سونی

عکس لو رفته از این گوشی جدید سونی که صفحه‌نمایش آن را نشان می‌دهد، اطلاعات دیگری نیز با خود به همراه دارد: Xperia C که در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد آن خواهیم بود از دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهد کرد (با دقت در تصویر به‌راحتی می‌توانید شاهد این موضوع باشید).

اگرچه به‌طور دقیق اشاره‌ای به صفحه‌نمایش آن نشده است اما می‌توان حدس زد که این گوشی نیز از یک صفحه‌نمایش لمسی خازنی 6 اینچی بهره خواهد برد.  علاوه بر آن، این گوشی هوشمند قدرت پردازشی خود را از یک تراشه مدیاتک به دست می‌آورد – که البته هنوز نامی از آن به میان نیامده است. در Xperia C از پورت USB نوع C استفاده نشده است اما در عوض سونی تصمیم گرفته تا این گوشی را با یک پورت میکرو USB همراه کند.

در پشت این گوشی نیز یک دوربین و یک فلش LED کوچک به کار رفته است. جزئیات اضافی در رابطه با دوربین اصلی این گوشی ذکر نشده اما ممکن است که از دوربینی مشابه با Xperia C6 Ultra بهره ببرد؛ یعنی یک سنسور دوربین 13 مگاپیکسلی.

اگرچه می‌دانیم وجود این گوشی هوشمند صحت دارد، اما نمی‌توان این موضوع را تائید کرد که آیا سونی موبایل در نهایت قصد راه‌اندازی این فبلت میان رده را دارد یا خیر؟ اما احتمالا تا چند ماه آینده مشخص خواهد شد که آیا این کمپانی ژاپنی به تولید این گوشی هوشمند چراغ سبز نشان می‌دهد و یا اینکه تصمیم دیگری اتخاذ خواهد کرد.

تصاویر زیر طراحی گوشی جدید سونی را به‌خوبی نشان می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*