قیمت هواوی پی 9 لایت

قیمت هواوی پی 9 لایت در اروپا مشخص شد

قیمت هواوی پی 9 لایت برای عرضه در اروپا مشخص شد. گوشی هواوی P9 لایت یک نسخه جمع‌وجور و دوست‌داشتنی از گوشی های هوشمند رده‌بالای P9 و P9 پلاس است.

این دو گوشی هفته گذشته به‌طور رسمی در لندن معرفی شدند. درحالی‌که این دستگاه هنوز به‌طور رسمی توسط این غول تکنولوژی چین رونمایی نشده اما خبرهای زیادی از آن در فضای مجازی منتشر شده و در حال حاضر اطلاعات تقریبا کاملی از آن در دسترس است. هواوی وعده داده که این گوشی میان رده را امسال عرضه خواهد کرد. این بار خبرهای مربوط به هواوی P9 لایت (Huawei P9 Lite) از کشور هلند به گوش می‌رسد.

در حال حاضر یک فروشگاه اینترنتی هلندی نسخه‌ای دو سیم کارته از گوشی هواوی P9 لایت را به قیمت 315.81 یورو، حدود 360 دلار آمریکا برای فروش در وب‌سایت خود قرار داده است. ظاهرا این خرده‌فروش هلندی در سایت خود تاریخ عرضه گوشی هواوی P9 لایت را در پایان ماه جاری اعلام کرده و در آن زمان این گوشی را در دو رنگ مختلف مشکی و سفید، و مدت کمی بعد از آن، در رنگ طلایی در دسترس قرار خواهد داد.

منابع خبری بسیاری قبل از این سایت، حقایق زیادی از جمله مشخصات سخت‌افزاری P9 لایت را مشخص کرده بودند اما این برای اولین بار بوده که در این وب‌سایت فروشگاهی قیمت این دستگاه حداقل برای عرضه در اروپا اعلام شده است. دانستن این نکته بسیار مهم است که قیمت‌گذاری به‌طور قابل‌توجهی از منطقه‌ای به منطقه دیگر متفاوت خواهد بود. بنابراین آنچه تاکنون تائید شده، قیمت هواوی P9 لایت برای عرضه در قاره سبز است و احتمالاً برای دیگر بازارهای بین‌المللی صادق نخواهد بود.

قیمت هواوی پی 9 لایت برای عرضه در اروپا مشخص شد

همان‌گونه که ذکر شد، هواوی هفته گذشته در پایتخت انگلستان پرچم‌داران 2016 خود را به‌طور رسمی معرفی کرد. تمامی دستگاه‌های سری P9 از پردازنده قدرتمند هایسیلیکون کرین که تراشه ساخت خود این کمپانی است، قدرت خواهند گرفت. درحالی‌که پردازنده P9 و P9 پلاس، کرین 955 است، هواوی P9 لایت به پردازنده کرین 960 مجهز خواهد شد. این گوشی احتمالا دارای نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل بوده و به یک دوربین 13 مگاپیکسلی در عقب و دوربینی 8 مگاپیکسلی در جلو مجهز خواهد شد. بر اساس همین شایعات، یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی به آن قدرت داده و با سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو عرضه خواهد شد.

قیمت هواوی P9 لایت

قیمت هواوی P9 لایت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*