اکسپریا زد 5 پریمیوم صورتی

آیا فردا اکسپریا زد 5 پریمیوم صورتی رونمایی خواهد شد؟

سه ماه پیش بود که سونی از رنگ جدیدی برای گوشی سونی اکسپریا زد 5 (Sony Xperia Z5) رونمایی کرد؛ رنگ صورتی که طرفداران خاص خودش را دارد. حال به نظر می‌رسد سونی می‌خواهد فردا از اکسپریا زد 5 پریمیوم صورتی رنگ رونمایی کند.

سری زد 5 در حقیقت آخرین سری هستند که از سری اکسپریا زد عرضه شدند. حال می‌خواهید این گوشی‌ها را موفق خوانده و یا علت متوقف شدن سری زد بدانید، سری اکسپریا ایکس جای این گوشی‌ها را گرفته‌اند.

البته این‌طور که معلوم است هنوز این سری به روزهای پایینی خود نرسیده است. سه ماه پیش بود که سونی رنگ صورتی گوشی اکسپریا Z5 را معرفی و سپس عرضه کد. حال نوبت به بردار بزرگ‌تر این گوشی یعنی اکسپریا زد 5 پریمیوم رسیده تا در رنگ‌بندی صورتی نیز عرضه شود.

همان‌طور که گفتیم فردا، دوازدهم آوریل (بیست و چهارم فروردین) قرار است سونی از رنگ جدید پرچم‌دار سال 2015 خود رونمایی کند. هرچند در مورد این‌که در کدام مناطق شاهد عرضه‌ی این گوشی خواهیم بود اطلاعاتی منتشر نشده اما طبق اطلاعاتی که در دست داریم می‌توان به عرضه‌ی این گوشی در هنگ‌کنگ، تایوان و چین اشاره کرد.

نظر شما در مورد این رنگ‌بندی چیست؟ آیا باعث می‌شود که یک اکسپریا زد 5 پریمیوم (البته با رنگ صورتی) بخرید؟ یا به سری اکسپریا ایکس علاقه‌مند هستید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*