نگاهی به تبلت مدیاپد تی 2 پرو 10 اینچی (گالری تصاویر)

همان‌طور که می‌دانید هواوی به‌تازگی از جدیدترین محصول خود یعنی تبلت مدیاپد تی 2 پرو 10 اینچی (MediaPad T2 10.0 Pro) رونمایی کرده است. حال کمپانی چینی با قرار دادن این محصول در سایت خود فرصتی داده تا نگاهی به تصاویر منتشر شده از آن بیندازیم.

مدت‌زمان زیادی از رونمایی گوشی‌های جدید کمپانی یعنی هواوی پی 9 (Huawei P9) و هواوی پی 9 پلاس (Huawei P9 Plus) نمی‌گذرد. دو گوشی جدیدی که از طراحی و مشخصات سخت‌افزاری قابل قبولی بهره می‌برند. هرچند این تنها محصولاتی نبوده که هواوی برای عرضه در نظر گرفته است.

اگر به خاطر داشته باشید مدیاپد ام 2 10 اینچی در رویداد بزرگ CES شد. حال مدل پرو آن نیز رونمایی شد که طبق گفته‌ها از یک صفحه‌ی 10.1 اینچی با رزولوشن 1,920 در 1,200 پیکسل و پنل IPS بهره برده و دارای دو گزینه‌ی 2 و 3 گیگابایتی برای رم و دو گزینه‌ی 16 و 32 گیگابایتی برای حافظه‌ی داخلی است که به لطف درگاه میکرو اسدی می‌توان ظرفیت آن را افزایش نیز داد.

این تبلت از تراشه‌ی اسنپدراگون 616 با تراشه‌ی 8 هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 405 استفاده خواهد شد. یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در عقب این تبلت یافت می‌شود. البته این به یک واقعیت تبدیل شده که دوربین‌ها نقش مهمی را گویا در تبلت‌ها ایفا نمی‌کنند و بیشتر برای چت تصویری استفاده می‌شوند تا گرفتن سلفی. بااین‌حال یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلوی تبلت مدیاپد تی 2 پرو قرار داده شده است تا چت تصویری داشته باشید.

درون تبلت جدید هواوی از باتری با ظرفیت 6,660 میلی‌آمپر بر ساعت استفاده شده که غیر قابل جداسازی است. سیستم‌عامل اندروید 5.1 نیز بر روی تبلت مدیاپد تی 2 پرو 10 اینچی نصب بوده که بر روی آن رابط کاربری EMUI 3.1 سوار است. متأسفانه خبری از اندروید مارشمالو نیست که یک نقطه‌ضعف محسوب می‌شود.

این تبلت قرار است در رنگ‌بندی‌های سیاه و سفید عرضه شود و از ابعاد 259.1 در 156.4 به ضخامت 8.5 میلی‌متر و وزن 495 گرم برخوردار خواهد بود. جالب است بدانید که به جای پلاستیک از بدنه‌ای فلزی در این تبلت استفاده شده که قطعاً حس خوبی را برای کاربران ایجاد خواهد کرد. در ادامه می‌توانید تصاویر رندر این تبلت را مشاهده کنید. در مورد قیمت و زمان عرضه‌ی این محصول هنوز بیانیه‌ای از طرف هواوی عرضه نشده است.

گالری تصاویر رندر تبلت مدیاپد تی 2 پرو 10 اینچی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*