تعویض صفحه گلکسی اس 7

تعویض صفحه گلکسی اس 7 در حدود 270 دلار تمام می‌شود!

گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج دارای یک نقطه‌ضعف هستند که در صورت افتادن از دست، امکان شکسته شدن صفحه‌‌نمایش و یا پنل پشت آن‌ها وجود دارد زیرا از جنس شیشه است، اما سؤال اینجاست که هزینه‌ی تعویض صفحه گلکسی اس 7 آیا مقرون‌به‌صرفه است؟

با توجه به اطلاعاتی که در فضای مجازی منتشر شده است گویا هزینه‌ی تعمیر گلکسی اس 7 اج می‌تواند باعث سردرد کاربران شود و هزینه‌ی زیادی در بر داشته باشد؛ بنابراین درصورتی‌که یک گلکسی S7 Edge خریداری کردید تا حد ممکن باید مواظب آن باشید تا ضربه‌ای به صفحه‌نمایش و همچنین پنل پشت آن وارد نشود زیرا در صورت آسیب دیدن باید هزینه‌ی زیادی برای تعویض آن‌ها را متقبل شوید.

اگر صفحه‌نمایش این گوشی به هر دلیلی شکست شما باید 270 دلار ناقابل را هزینه کنید تا بتوانید آن را تعویض کرده و دوباره از گلکسی اس 7 اج خود استفاده کنید. البته در ایران که متقابلاً باید هزینه‌ی بیشتری از 270 دلار پرداخت کنید.

البته در نظر داشته باشید که طبق گفته‌هایی که در سایت فون آرنا قرار داشت نیاز به یک هفته تا 10 روز زمان است تا صفحه‌ی این گوشی عوض شده و قابلیت‌هایی مثل ضد آب بودن گوشی نیز حفظ شوند و در آینده مشکلی برای گوشی شما ایجاد نگردد.

با توجه به تست‌ها نیز می‌توان گفت که صفحه‌ی گلکسی اس 7 اج به‌راحتی می‌شکند و هزینه‌ی سنگینی که برای تعویض صفحه باید پرداخت کنید نیز یک واقعیت تلخی است که قبل از خرید این گوشی باید آن را بدانید. البته در نظر داشته باشید که تمامی این اتفاقات زمانی رخ می‌دهد که شما در نگهداری از گوشی خود سهل‌انگاری کنید.

نکته‌ی جالبی که وجود دارد این است که اکثر گوشی‌ها چنین هزینه‌ای برای تعویض یک قطعه را در بر نخواهند داشت؛ برای مثال می‌توان به گوشی آیفون 6 اس پلاس اشاره کرد که پرهزینه‌ترین قطعه‌ای که دارد لمس سه‌بعدی آن است که تعویض آن کمتر از 150 دلار هزینه دارد.

نظر شما دراین‌باره چیست؟ آیا 270 دلار قیمت مناسبی برای تعویض صفحه گلکسی اس 7 اج است؟